  • 81. Data: 2011-11-11 23:36:19
    Temat: Re: ogromny sukces rządu Tuska!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.11.2011 21:56, quent pisze:

    > Bo jest jeszcze coś takiego jak "Wolność".

    Och, dla popierających system "wolność" tam była.

    Niepopierający spotykali się z reakcją... no cóż, w sumie początkowo
    niewiele różniącą się od twojej.

    > Ale dla Ciebie przecież "wszystko chuj".
    > Głupi szczyl

    No, wreszcie zacząłeś się prawdziwym mianem podpisywać.

  • 82. Data: 2011-11-14 07:45:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >ak to jaki mam wybór???!!
    >Nowa prawica! Tylko to co oni wciąż trąbią (JKM już ponad 30 lat!)

    Lubię w ramach folkloru poczytać/posłuchać JKM ale czy chciałbym aby on stał
    za sterami naszej gospodarki? Raczej nie. Skoro gość nie potrafił poprawnie
    zorganizować swojego ugrupowania i zarejstrować listy wyborcze itp to tym
    bardziej nie poradziłby sobie ze s[prawami gospodarczymi/ekonomicznymi w
    naszym kraju

  • 83. Data: 2011-11-14 07:58:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2011 08:45, Kris pisze:

> [...]
    > itp to tym bardziej nie poradziłby sobie ze s[prawami
    > gospodarczymi/ekonomicznymi w naszym kraju

    Tia, ciągle tworzy na nowo kolejne ugrupowania, a jak wybory mu się nie
    udają, to "spisek" węszy, jak np. przy samorządowych ludzie
    demonstracyjnie oddawali nieważne głosy to jemu się uroiło, że głosowali
    na niego... Drugi Jarosław Kaczyński.

  • 84. Data: 2011-11-14 07:58:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko 20% uprawnionych do głosowania obywateli poparło herrtuska.

    Ale dziadek w wermachtu juz nie pracuje u prezesa, zapomniales?

  • 85. Data: 2011-11-14 07:59:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Komunista Rakowski - co za ironia...
    > W jego rządzie za gospodarkę odpowiadał minister Wilczek, twórca świetnej
    > ustawy o swobodzie działalności gospodarczej. Oj przydała by się dziś taka
    > ustawa!

    uprowska legenda

  • 86. Data: 2011-11-14 08:08:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Ten post powinni czytać co niedziela na kazaniach aż naród zmądrzeje.

    Tak myslalem, koledzy gladko zjadaja populizm pajaca.

    Poczytajcie jakiego kretyna wyznajacie:

    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index
    .html

    Interpretacja tresci tego wpisu jest testem na inteligencje, a wlasciwie
    kontakt z rzeczywistoscia.

  • 87. Data: 2011-11-17 06:17:15
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    > A widzisz gdzieś baranie w pierwszym poście peany na cześć Kaczora?
    > Czemu niektórym wszystko kojarzy się z pisem ?!

    Bo bez PiSu w wersji wodzowskiej Jarosława i wpadek prezesa nikt by nie
    głosował na PO
    Udało się, udało stworzyć taka wersję opozycji dla PO, że jedna osoba
    /prezes/ przed wyborami popełnia szkolne gafy i partia długonosych wygrywa
    SJS

  • 88. Data: 2011-11-17 06:56:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2011 07:17, SJS pisze:

> [...]
    > Udało się, udało stworzyć taka wersję opozycji dla PO, że jedna osoba
    > /prezes/ przed wyborami popełnia szkolne gafy i partia długonosych wygrywa

    Co prawda to prawda: większość rodziny i znajomych jeśli głosowała na PO
    to nie tyle na PO ile przeciw PiS.

  • 89. Data: 2011-11-17 09:20:03
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-14 09:08, Ghost pisze:
    > Poczytajcie jakiego kretyna wyznajacie:
    >
    > http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID359502537,index
    .html

    Nie no ręce opadają. My tu o gospodarce!
    JKM to tylko przedstawiciel pewnej myśli ekonomicznej - Mises, Rthbard,
    A. Smith, Bastiat, Erhardt, M. Friedman. JKM po prostu przeczytał
    wszystko co oni napisali i od lat to promuje.
    Możesz sobie darować ataki na JKM - mam w dupie kto wprowadzi swobodę
    gospodarczą, JKM czy może jakiś stary komuch. W 98roku zrobił to
    Rakowski z Wilczkiem.
    Tak się jednak składa, że teraz tylko Nowa Prawica z JKM się za tym
    opowiada.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 90. Data: 2011-11-17 09:28:57
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-14 08:45, Kris pisze:
    > Skoro gość nie potrafił
    > poprawnie zorganizować swojego ugrupowania i zarejstrować listy wyborcze

    Sprawa wałkowana do znudzenia. JKM ze swoją świtą został zrobiony na
    cacy przez komisję wyborczą.

    Oczywiście z mediów mainstremowych się tego nie dowiesz, choć nawet i
    tam o tym wspomniano (jednak tylko ktoś uważny się dopatrzył), cytując
    prawników/konstytucjonalistów, którzy przyznali wprost, że w tej sprawie
    protest JKM jest słuszny i że cała sprawa jest mówiąc ogólnie skandalem.

    Jednak do masowej opinii dotarła informacja że NP nie ma list w ogóle a
    przecież miała w połowie okręgów!
    Bez TV wyborów nie wygrasz.

    Ciekawe dlaczego w necie poparcie dla NP jest o niebo większe? :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info