  • 11. Data: 2010-03-29 13:01:20
    Temat: Re: ogrzewanie C.O. gazowe i na opal staly PROBLEM
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "StGo" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:honc8c$cpk$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Moze ktos wie, co jest tego przyczyna
    > PROSZE O POMOC
    > Dziekuje i pozdrawiam
    > StGo

    Sprawdź czy czasami wymiennik nie został podłączony odwrotnie. Woda w takim
    wymienniku powinna przepływać w przeciwnych kierunkach, w przeciwnym wypadku
    wydajność takiego wymiennika mocno spada.
    Zamień zasilanie z powrotem z jednej strony albo od strony kotła gazowego,
    albo od strony kotła stałopalnego. Jeżeli to nie pomoże to szukaj gdzie jest
    układ przypchany.
    Zdecydowanie odradzam wpinanie zasypowego kotła stałopalnego w układ
    zamknięty. Nie chodzi tu o przepisy, ale o własne bezpieczeństwo. Obecny
    układ, który masz będzie pracował poprawnie, tylko musisz znaleźć błąd.

  • 12. Data: 2010-03-30 03:24:50
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Licze na dalsza pomoc i dziekuje za otrzymana

    Plumpi pisal zebys sprawdzil sobie czy wymiennik jest prawidlowo podlaczony.
    Sprawdz ;)

    Dwa: zrob diagram tej instalacji co i jak jest polaczone..Daj linka.
    Trzy: kup zwykly termometr narurowy i sprawdz te temperatury czyms
    precyzyjnym niz reka ;)
    Cztery: na jakim biegu idzie pompa ukladu otwartego oraz pompa za
    wymiennikiem ? i jakie to sa pompy ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 13. Data: 2010-04-02 14:11:28
    Od: "StGo" <s...@t...pl>

> [...]
    > precyzyjnym niz reka ;)
    > Cztery: na jakim biegu idzie pompa ukladu otwartego oraz pompa za

    Witam,
    dziekuje za pomoc.
    Tu jest link jak wyglada moja instalacja
    http://kudowa.zdroj.pl/stango/instalacja/
    pompa w otwatym ukladzie jest na III a na zamknietym na II biegu.
    Pozdrawiam
    StGo