  • 31. Data: 2009-07-07 06:35:28
    Temat: Re: ogrzewanie - gaz, prąd?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > To chodź goły. Ja się przebieram - zarzucenie swetra na ramiona to
    > doprawdy duuuży wysiłek. Do spanioa to się nawet rozebrać trzeba -
    > kupa roboty :-> A ja mam duuuży dom. I chodzę po nim, co i raz to coś
    > wkładajac na siebie, to znowu zdejmując. Żadna sprawa.

    boszz ale brednie, a ubrania wozisz za sobą na wózku, czy przy każdej
    śluzie masz szafy ze strojami do poszczególnych pomieszczeń.

    > Ano mam ciekawą rodzinę. I znajomych. Stąd sama też jestem ciekawą
    > osobą. Zszokowany? - to zmień swoje nudne życie jakoś, nie wszyscy
    > takie mają.

    no też mam wrażenei że jesteś ciekawą osoba a właściwie przypadkiem ;-)

  • 32. Data: 2009-07-07 06:38:35
    Temat: Re: ogrzewanie - gaz, pr?d?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Póki gaz płynie. A jak przestanie...

    to będzie koniec ludzkiej cywilizacji.

  • 33. Data: 2009-07-07 07:11:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 08:29:00 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > to Ikselka nie znasz jej postów jeszcze...?
    >
    > im światło halogenowe oczy wyżera.

    Mam doczy bardzo wrażliwe na kolory i światło i jego wpływ na barwy jest
    dla mnie o wiele bardziej widoczny, niż dla Ciebie być moze.
    Niektórzy ludzie widzą niuanse, których nie widzą inni, czują zapachy,
    których inni nie rejestrują, słyszą częstotliwości, które dla tych z
    nadepniętym przez słonia uchem są niedostępne.
    :->

  • 34. Data: 2009-07-07 07:12:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 08:35:28 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > boszz ale brednie, a ubrania wozisz za sobą na wózku, czy przy każdej
    > śluzie masz szafy ze strojami do poszczególnych pomieszczeń.

    Cale życie masz takie skomlikowane???

    > no też mam wrażenei że jesteś ciekawą osoba a właściwie przypadkiem ;-)

    Niewątpliwie.

  • 35. Data: 2009-07-07 07:12:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 08:38:35 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > to będzie koniec ludzkiej cywilizacji.

    Spokojnie - Ruscy nie obsługują całej cywilizacji, tylko Europę, ale beze
    mnie :->

  • 36. Data: 2009-07-07 07:16:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Cale życie masz takie skomlikowane???

    nie ja mam proste życie, w calym domu mam tę samą temperaturę (w sypialni
    troszkę chłodniej)

    amplitudy 10 st w domu mieszkalnym to idiotyzm.

  • 37. Data: 2009-07-07 07:18:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > których inni nie rejestrują, słyszą częstotliwości, które dla tych z
    > nadepniętym przez słonia uchem są niedostępne.

    tak tak niektórzy widzą rzeczy których inni nie widzą, niektórzy słyszą
    glosy, są tacy co z bogiem rozmawiają itp...

    zwykle solidna terapia pomaga na takie problemy.

  • 38. Data: 2009-07-07 07:19:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 09:16:39 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > nie ja mam proste życie, w calym domu mam tę samą temperaturę (w sypialni
    > troszkę chłodniej)
    >
    > amplitudy 10 st w domu mieszkalnym to idiotyzm.

    Ja lubię. Nie cierpię stałej temperatury. usypia mnie i obezwładnia. No i
    może masz mniejszy dom. Duży trudno (i nie ma sensu, wielu pomiesczzeń się
    na bieżąco nie używa) ogrzewać tak, aby wszędzie była stała temperatura.

  • 39. Data: 2009-07-07 07:21:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Spokojnie - Ruscy nie obsługują całej cywilizacji, tylko Europę, ale
    > beze mnie :->

    jak ruscy zakręcą kurek z gazem to za chwilę sami zdechną z głodu. Ich
    gospodarka jest w 100% uzależniona od sprzedaży paliw kopalnych. Pamiętasz
    co sie zaczeło dziać u ruskich jak solidnie spadała cena ropy?

    jesteśmy od siebie uzależnieni tylko że my możemy próbować dywersyfikować
    źródła dostaw gazu (co zaczynamy robić) oni nie zdywersyfikuja źródła dostaw
    gotówki. Amen.

  • 40. Data: 2009-07-07 08:16:24
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > to będzie koniec ludzkiej cywilizacji.

    Będzie tak jak na Haiti - do ostatniego drzewka...