  • 11. Data: 2011-12-07 08:37:11
    Temat: Re: ogrzewanie kotłem z podajnikiem - ekogroszek/miał-
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > znacznie poniżej. Można przyjąć z całego okresu średnią dobową na poziomie
    > zera stopni.
    > Średnie zużycie na dzień to 16 kg węgla wliczając w to CWU.
    > Teraz się trochę ochłodziło, ale znacznego wzrostu zużycia nie obserwuję -
    > max 17,5 kg/dobę, zatem nawet gdyby do końca sezonu pozostało takie
    > zużycie, to mamy jeszcze 140 dni razy 17,5, czyli wg szacunku spalę
    > jeszcze dodatkowo 2450 kg, a spaliłem już 800, to do 3500 jeszcze zapas
    > jest :-).
    >
    > Zasobnik u mnie mieści 150 kg, ale zasypuję zawsze trzy worki - to ok

    Dzięki za informację, porównam to teraz do swojego zuzycia.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-12-07 20:27:22
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-07 07:28, Robert G pisze:

> [...]
    > jest :-).
    >
    > Zasobnik u mnie mieści 150 kg, ale zasypuję zawsze trzy worki - to ok

    Ja do dzisiaj spaliłem, równiutko 1000 kg węgla.
    Rozpaliłem 17 października.
    Palę węglem czeskim - 560 złotych za tonę.
    Ogrzewam około 140 metrów kwadratowych - po podłogach jest jakieś 170
    metrów.
    Oczywiście grzeję też CWU.
    Temperatury mam w granicach -5 do +5 stopni. W domu 22 stopnie.

    Pozdrawiam,
    MW