  • 11. Data: 2011-12-19 07:56:41
    Temat: Re: ogrzewanie nadmuchowe
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik rrr napisał:
    > a na dole uszczelka silikonowa, uszczelniająca połączenie
    > maskownica-podłoga.

    A po co to na sztywno zamykać???
    Ja mam dolne cokoły zdejmowane i można sobie pod szafkami raz na czas
    zwyczajnie posprzątać - te 10 cm to w sam raz, żeby rękę włożyć i szmatą
    przejechać posadzkę.
    Silikonowanie dolnych listew jest bez sensu - co się tam po latach
    urodzi...? :-) Nie wiadomo...

    pozdr.
    Robert G.

  • 12. Data: 2011-12-19 09:16:16
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Silikonowanie dolnych listew jest bez sensu - co się tam po latach
    > urodzi...? :-) Nie wiadomo...

    noooo, zupełnie nie wiadomo - ja znalazłem 10letniego żywca :-)

    b.

  • 13. Data: 2011-12-19 09:21:18
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > przejechać posadzkę.
    > Silikonowanie dolnych listew jest bez sensu - co się tam po latach

    napisał uszczelka, a ty mówisz o silikonie z kartusza...
    uszczelkę zakładasz na brzeg płyty z której masz cokół, możesz go
    wyjmować, tak jak bez uszczelki... ale dzięki niej nie musisz szmatą
    jeździć tak często...

    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2011-12-19 09:43:33
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik s_13 napisał:

> [...]
    > uszczelkę zakładasz na brzeg płyty z której masz cokół, możesz go
    > wyjmować, tak jak bez uszczelki... ale dzięki niej nie musisz szmatą

    O to to właśnie, uszczelka zakładana na maskownicę. Maskownica zapinana
    zaś na nóżki od szafek. Rozumiem, że poniedziałkowy poranek nie sprzyja
    kolegom :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 15. Data: 2011-12-20 12:08:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 18-12-2011 o 23:17:30 Aleksander <f...@f...fake> napisał(a):

    > Pisuję od jakiegoś czasu na grupie ;).
    > Mieszkam póki co w starej chałupie - gdzie o ciepłej podłodze
    > mogę sobie jedynie pomarzyć (podwarszawskie Marki)
    Aa no tak, trochę daleko :)

> [...]
    > wszystkie trendy.
    >
    > Póki co wiem, że będzie to domek parterowy, dach kopertowy,
    > ogrzewanie podłogowe... bez garażu... no i ma mieć 4 pokoiki
    > (sypialnia synka, sypialnia córeczki, sypialnia rodziców + mini gabinet)
    > + salon... i metraż do ok 130m2 - mało takich projektów,
    > więc ciężko coś wybrać ;).
    >
    > A co do ogrzewania pod szafkami... ja chyba dam - bo tak, raz się
    > nagrzeją, więcej ciepła nie pobiorą - ciepło i tak pozostanie w
    > domu - a jak ewentualnie coś się rozleje za szafki... to szybciej
    > odparuje ;) - więc tak na 99% dałbym rurki na całej powierzchni
    Wystarczy dać na równo z szafkami będzie ciepło jak u mnie jest,
    poza tym nie wszystkie sprzęty lubią być podgrzewane z dołu, np lodówka.
    Poza tym z tego ciepła ci nic nie będzie bo zamknięte pod szafką będzie
    grzało ścianę
    zamiast powietrze w pokoju.

    --
    Pozdr