  • 121. Data: 2011-04-17 19:59:44
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Wiory, smieci i plastik

    gówni widziałeś gówno wiesz...

    daj adres podeślę ci kawałek Barlinka czy innej deski wielowarstwowej...

    to są klejone dwie warstwy sosny i warstwa drewna szlachetnego. nie ma tam
    śmieci i wiórów...

  • 122. Data: 2011-04-17 20:00:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Owszem mozna policzyc kaloryfery zamontowane na zewnatrz budynku...tak
    > by ogrzac wnetrze.

    nie trzeba nic liczyć aby zauważyć że nie posiadasz mózgu...

  • 123. Data: 2011-04-17 20:01:48
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To pewnie budowa Strzybyszewkiego :-) Trudno się dziwić, że został takim
    > frustratem - jeśli ekipa zrobiła podłogówkę na zewnątrz budynku to
    > wiadomo skąd pisze o tych grzejnikach na mrozie.

    cały czas nie wiedziałem o co mu chodzi z tym kaloryferem na zewnątrz budynku :-)

    b.

  • 124. Data: 2011-04-17 20:19:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >cały czas nie wiedziałem o co mu chodzi z tym kaloryferem na zewnątrz
    >budynku :-)

    Teraz juz wiemy dla czego na podlogowke nie nadaje sie parkiet. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 125. Data: 2011-04-17 22:19:15
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-17 22:19, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Budyń"<b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz juz wiemy dla czego na podlogowke nie nadaje sie parkiet. :-DD

    Jeżeli położył zwykły parkiet na tarasie to mu nie zazdroszczę :-)

    M.