  • 31. Data: 2011-04-07 18:13:58
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > c) posiadania podłogi podobnej do tej ze stajni

    Tego nie rozszyfrowałem :-D

  • 32. Data: 2011-04-07 18:14:50
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > a) rezygnacje z drewna
    > b) rezygnacje z dywanów
    > c) posiadania podłogi podobnej do tej ze stajni
    > d) przynajmiej zona po cichu z lozka nie ucieknie.

    3x bzdura, co do 4 - nie mam zdania

    b.

  • 33. Data: 2011-04-07 18:15:32
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Podłogówka tylko dla wielbicieli klepiska zamiast podłogi. Powrot do
    > natury buszmena jak znalazł. A jak sie fajnie stuka po tych płytkach jak
    > konie na wyscigach

    Po jakich znów płytkach?
    Nic o tym nie pisałem.
    To nie jest w ogóle dyskutowane :-)

  • 34. Data: 2011-04-07 18:17:57
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Podłogówka oznacza

    Poważnie...?

    > a) rezygnacje z drewna

    Nieprawda !

    > b) rezygnacje z dywanów

    Nieprawda !

    > c) posiadania podłogi podobnej do tej ze stajni

    To już kwestia własnego wyboru :-), jak ktoś lubi to owszem

    > d) przynajmiej zona po cichu z lozka nie ucieknie.

    O !!! 8-O !?
    Cóż to za rewelacje ??? Pierwsze słyszę.

    Chyba nie masz podłogówki, a może nawet nie widziałeś dobrze zrobionej
    podłogówki, nie wspominając nawet o jej użytkowaniu.

    'O PANIE WYBACZ, BO NIE WIE CO MÓWI' :-DDD

    pozdr
    Robert G.

  • 35. Data: 2011-04-07 18:22:19
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Ok kazdy moze uzywac dziadostwa ... ale po co tak publicznie sie chwalic?

    Wiesz co...
    Nie jest istotne kto co ma i używa. Bardziej istotne jest kto co sobą
    reprezentuje.
    Może spójrz w lustro, bo coś nie ogarnółeś się dzisiaj. Niskie te Twoje
    loty doprawdy.

  • 36. Data: 2011-04-07 18:33:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Podłogówka oznacza
    >
    > a) rezygnacje z drewna
    > b) rezygnacje z dywanów
    > c) posiadania podłogi podobnej do tej ze stajni
    > d) przynajmiej zona po cichu z lozka nie ucieknie.

    hm... a gdzie kolega utracił musk? :)

  • 37. Data: 2011-04-07 18:34:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Podłogówka tylko dla wielbicieli klepiska zamiast podłogi. Powrot do
    > natury buszmena jak znalazł. A jak sie fajnie stuka po tych płytkach
    > jak konie na wyscigach

    tak buszmenie, nie widziałeś nigdy nawet z daleka dobrej podłogówki

  • 38. Data: 2011-04-07 18:58:56
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > A jak sie fajnie stuka po tych płytkach jak konie na wyscigach

    Chodzisz w szpilkach :-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 39. Data: 2011-04-07 19:10:03
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Po pierwsze wybrałeś fragment z mojej wypowiedzi i jeszcze chyba nie do końca
    > go zrozumiałeś.

    Wybacz, ale dla mnie czekanie kilka godzin jest nie do zaakceptowania. Jeśli
    ktoś uważa inaczej, nie będę się z tym spierał.

    > 1. Co za idiota w zimie wyłącza całkowicie ogrzewanie?
    > Chyba żyjemy w XXI w. i nawet piec na węgiel da się zautomatyzować.

    > 2. Jeżeli ktoś decyduje się wyłącznie na podłogówkę to chyba byłby idiotą
    > podłączając to do nieautomatycznego ogrzewania.

    Dla mnie automatyka oznacza tyle, że zapominam o tym, że działa. Co to za
    automatyka, skoro dzień przed powrotem z urlopu muszę wysłać sms czy zadzwonić
    do kotła żeby włączył grzanie? Moja teściowa już jest lepiej zautomatyzowana, bo
    zawsze gdy wracam z urlopu, odbieram od niej podstawowe zakupy.

    > Niestety twoja wypowiedź obarczona jest ja TAK mam (te wszystkie zawory,
    > grzejniki i grzałki) i TAK jest OK wszyscy inni mają do D...

    Tak, masz rację, jestem w 100% subiektywny. Ale bynajmniej, nie twierdzę że tak
    jak ja zrobiłem jest dobrze a wszyscy mają źle.
    Reprezentuję po prostu "inny punkt widzenia" :)

    --
    Bartek

  • 40. Data: 2011-04-07 19:11:18
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

    > ty jestes specjalistą od rozrzucania kasy na lewo i prawo wiec twoja opinia
    > nic nie dziwi :-)

    A skąd taki wniosek?

    --
    Bartek