  • 81. Data: 2012-09-29 11:08:10
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2012 06:06:18 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Może kobieta sam a zasugerowała, że chce mieć wszystko najlepsze...

    Bzdury gadasz- od kiedy to najdroższe= najlepsze

  • 82. Data: 2012-09-29 11:23:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Podaj jaki model model kotła zaproponował byś swojemu klientowi za 16
    > tys do domku 80mkw, grzejniki bez podłogowki?

    DeDietrich MCA 25/28 BIC 5,4-25,5/28,6 kW
    z podgrzewaczem zintegrowanym 40 l 14 215,- + vat 8% = 15352,2

  • 83. Data: 2012-09-29 11:26:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Bzdury gadasz- od kiedy to najdroższe= najlepsze

    hm...

    przykro ale tak zwykle bywa...

    BMW jest lepsze od skody czy taty :)

    wsiądź sobie kiedyś do dobrego samochodu, przejedź się, to zobaczysz.

  • 84. Data: 2012-09-29 15:25:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2012 11:22:57 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > DeDietrich MCA 25/28 BIC 5,4-25,5/28,6 kW
    >
    > z podgrzewaczem zintegrowanym 40 l 14 215,- + vat 8% = 15352,2
    Ot to własnie cale kupowanie od instalatora. Ty piszesz 15352 a pierwsza z brzegu
    oferta jeśli ten sam model znalazłem to 8000 zl
    http://www.ogrzewanie.sklep.pl/pl_PL/p/De-Dietrich-I
    NNOVENS-MCA-2528-MI-moc-54-255286-kW-dwufunkcyjny/22
    9

    No i skoro proponujesz do domku 80mkw kocioł o mocy 28,6kW to gratuluje

  • 85. Data: 2012-09-29 15:28:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2012 06:06:18 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > mam znajomego sam mieszka i wiesz jak go w salonie samochodowym skroili,
    >
    > sprzedali mu samochód za 150 000 złotych
    >
    > jaka kosmiczna technologia musi być w tym wozie ze tyle kosztuje.
    Rozumiem że jak pojedziesz maluchem do sklepu pokrowce na siedzenia kupic to bedzie w
    porzadku jak sprzedawca zaproponuje Tobie tapicerke ręcznie robioną ze skory
    cielecej za 25tys.

    > ale on jest straszny frajer garnitur ma za 10 000 buty za 3000 wszędzie go
    >
    > oszukują...3

    Do garnituru za 500zl tez kupujesz krawat za 2000zł?

  • 86. Data: 2012-09-29 20:39:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    9

    > No i skoro proponujesz do domku 80mkw kocioł o mocy 28,6kW to

    nie zachowuje sie jak pierniczony manipulant...

    niczego nie proponuję tylko piszę wprost że można zaproponować kocioł za
    16000 zł
    takiego mercedesa.

    ja bym takiego kotła do takiego domku nie zaproponował.

  • 87. Data: 2012-09-29 21:43:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2012 20:39:17 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > nie zachowuje sie jak pierniczony manipulant...

    Gdzie i czym manipuluje
    > niczego nie proponuję
    ciach
    > ja bym takiego kotła do takiego domku nie zaproponował.

    Moje pytanie:
    " Podaj jaki model model kotła zaproponował byś swojemu klientowi za 16
    tys do domku 80mkw, grzejniki bez podłogowki?

    Twoja odpowiedż:
    "DeDietrich MCA 25/28 BIC 5,4-25,5/28,6 kW
    z podgrzewaczem zintegrowanym 40 l 14 215,- + vat 8% = 15352,2"

    Czyli zaproponowałeś.
    Ale mniejsza o to; najdziwniejsze dla mnie jest że bronisz cwaniaka, który wyczuł
    jelenia to go za rogi. Ona nauczycielka, jej mąż marynarz na budowie się nie znają
    kompletnie to i coniektórzy to wyczuli

    Ale sprawa się już rozwiązała, gościa za 67 tys pogonili za moja namowa, wysłałem im
    chłopaków którzy robili instalacje u mnie w domu- właśnie dzisiaj ugadali się na 3
    tys robocizna, materiały biorą fachowcy na WZ z lokalnego składu, za materiał płaci
    inwestor, upusty na pewno będą większe niż gdyby kupowali od wykonawcy. i uprzedzając
    Twój komentarz- żadnych kosztów logistycznych za dowóz towaru sobie wykonawcy nie
    doliczają- stwierdzili że nie problem dla nich rano przed robotą wjechać do składu i
    wziąć co tam potrzebne czy nawet w ciągu dnia te 2 km podjechać jak czegoś zbraknie.
    Tak samo zresztą było jak robili u mnie, brali co potrzebne ze składu a ja na koniec
    płaciłem za całość.
    Kocioł będzie w cenie ok 4 tys.
    Dzięki takiemu obrotowi sprawy znajomej zostanie w kieszeni kilkadziesiąt tysięcy, ja
    mam plusa u fachowców za załatwienie zlecenia wiec jakby co to i oni mi pomogą;)

  • 88. Data: 2012-09-30 10:31:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    >
    > Twoja odpowiedż:
    > "DeDietrich MCA 25/28 BIC 5,4-25,5/28,6 kW
    > z podgrzewaczem zintegrowanym 40 l 14 215,- + vat 8% = 15352,2"

    odpowiedziałem na twoje pytanie, bo uważałeś że takiego kotła niema a jest.

    > Ale mniejsza o to; najdziwniejsze dla mnie jest że bronisz cwaniaka,

    Kurwa znowu mi wmawiasz, że bronie cwaniaka...

    tylko ci podałem że można coś takiego zapropopnować nie oceniajac żetelności
    tej oferty.

> [...]
    > kilkadziesiąt tysięcy, ja mam plusa u fachowców za załatwienie
    > zlecenia wiec jakby co to i oni mi pomogą;)

    cóż znalazłeś jej wykonawcę z drugiego końca przewodu pokarmowego. Tego co
    robi za prawie darmo.

    tacy też są potrzebni.

  • 89. Data: 2012-09-30 10:50:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2012 10:31:48 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > odpowiedziałem na twoje pytanie, bo uważałeś że takiego kotła niema a jest.

    Mniejsza o to. Zaproponowałeś 26kW kocioł do domu 80 mkw w cenie 2 razy wyższej od
    ceny rynkowej tego kotła. Tak własnie postępują cwaniacy instalatorzy.
    Dlatego wielokrotnie pisałem na tej grupie- wykonawcom zlecić wykonawstwo a zakupy
    robić samemu. No chyba że komuś na kasie nie zależy

    > Kurwa znowu mi wmawiasz, że bronie cwaniaka...
    Nic nie wmawiam. To była Twoja reakcja na mój wpis że gościu chciał 67tys za
    instalacje w domku 80mkw.

    > tylko ci podałem że można coś takiego zapropopnować nie oceniajac żetelności
    >
    > tej oferty.
    Równie dobrze można zaproponować za 26tys kocioł Termeta kosztujący w sklepie 3,5tys.
    Wolny rynek, instalator ma przecież swoje koszty logistyczne i jakiś narzut mu się
    należy;)

    > cóż znalazłeś jej wykonawcę z drugiego końca przewodu pokarmowego. Tego co
    >
    > robi za prawie darmo.

    Jeśli dla Ciebie 1,5 tys na głowe za tydzień pracy to jest robienie za darmo to tylko
    pogratulować tobie dochodów.
    A swoja droge ciekawe ile Twoi pracownicy zarabiają skoro 1,5 tys tygodniowo to wg
    Ciebie darmo

    > tacy też są potrzebni.

    Tu zgoda