  • 41. Data: 2010-11-21 16:20:32
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Mówisz o pracoholikach ?
    >
    > Normalni ludzie pracują po 8 godzin dziennie i jednak trochę czasu
    > spędzają w domu. Są także weekendy ...

    Jestem lekarzem, by zarobić więcej niż średnia krajowa i snuć marzenia o
    własnym domu muszę pracować 10-12 godzin dziennie, plus jakieś 8 godzin w
    sobotę,niedziela zostaje czasami wolna - zwykle wtedy uzupełniam dokumenty.

    I nie jestem wyjątkiem - wiele ludzi których znam, nie tylko lekarzy musi
    pracować więcej by rachunki za gaz nie zjadły całej pensji.

    Ale i tak znajdzie się mnóstwo zazdrośników którzy pękną z zazdrości bo
    właśnie sobie kupiłem Skodę w leasingu.

    Po co to piszę - po prostu zazdroszczę wolnego czasu...

    MS

  • 42. Data: 2010-11-21 19:11:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    żytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > własnym domu muszę pracować 10-12 godzin dziennie, plus jakieś 8 godzin w
    > sobotę,niedziela zostaje czasami wolna - zwykle wtedy uzupełniam

    Nic nie musisz. Twoim wolnym wyborem skazałeś się na pracoholizm.
    Siebie oszukuj, a nie nas. :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 43. Data: 2010-11-21 20:25:37
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik adi napisał:
    > jestem ciekaw waszych za i przeciw , swój wybór narazie pozostawię w
    > tajemnicy aby się co po niektórym nie narażać:)
    >

    > Adi
    Moi rodzice mają drewniane, już od ładnych kilku/kilkunastu lat. Są
    szczelne, ciepłe, farba się trzyma od nowości. Produkował to kiedyś
    kielecki exbud - mieli taką firmę córkę ze stolarką okienną. Ja
    zamontowałem plastiki od Jezierskiego i też dobrze. Przy drewnianych dla
    mnie osobiście minusem jest to, że podobno nie można tynkować po
    założeniu okien, ale przed. Dlatego wstawiłem plastki, przyszli tynkarze
    z maszyną i po 4 dniach wyszli, glify już miałem zrobione na gotowo.

    pozdrawiam
    rafał

  • 44. Data: 2010-11-21 20:27:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 17:20:32 +0100, Maciej S. napisał(a):

> [...]
    > sobotę,niedziela zostaje czasami wolna - zwykle wtedy uzupełniam dokumenty.

    A ktoś Cię na studia siła pchał?

    > Po co to piszę - po prostu zazdroszczę wolnego czasu...

    No to zapieprzaj do nauki. Naucz się tego, co jest przydatne innym.
    Przydatne, czyli takie, za które inni chcą zapłacić.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 45. Data: 2010-11-21 21:15:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Istnieje taki wynalazek zwany moskitiera ...
    >
    > Nie jest to drogie a sądziłem że znane ;)

    Eeee tam, moskitiera -mam i używam. Ale ty jako miłośnik przyrody tak sie od
    niej odgradzasz? :-))))) A tak na powaznie - w wymianie powietrza moskitiera
    wyraźnie przeszkadza chyba ze celowo zrobimy przeciąg. To tak z obserwacji.

    b.

  • 46. Data: 2010-11-21 21:37:46
    Od: M <M...@o...pl>

    > A ktoś Cię na studia siła pchał?

    > No to zapieprzaj do nauki. Naucz się tego, co jest przydatne innym.
    > Przydatne, czyli takie, za które inni chcą zapłacić.

    Chcą zapłacić i płacą. Tylko kasa jest duża a więc i układy spore - tak
    więc zanim lekarz zacznie zarabiać 20-40 tys. miesięcznie to musi sporo
    pracować na innych.

    M.

  • 47. Data: 2010-11-21 21:46:37
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo .... np. nie masz dzieci.

    A co maja do tego dzieci?
    Znam sporo osob co maja dzieci a nie znam nikogo kto ma okna zamykane na
    klucz. Powaznie

  • 48. Data: 2010-11-21 22:10:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 22:37:46 +0100, M napisał(a):

    > Chcą zapłacić i płacą. Tylko kasa jest duża a więc i układy spore - tak
    > więc zanim lekarz zacznie zarabiać 20-40 tys. miesięcznie to musi sporo
    > pracować na innych.

    Ktos go do tego zmusza?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 49. Data: 2010-11-21 22:37:16
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 22:46, Kris pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co maja do tego dzieci?

    Dzieci (zwłaszcza takie w wieku ok. 1-2 lat) lubią wychodzić przez okna.
    Kluczyki w klamkach są jednym ze sposobów na zabezpieczenie.

    M.

  • 50. Data: 2010-11-21 22:38:51
    Od: M <M...@o...pl>

    > Ktos go do tego zmusza?

    Tego nie napisałem. Jedyne co stwierdziłem, to że jest to specyficzny
    zawód wymagający długiego okresu inwestycji (ryzykownej) a okres
    prosperity przychodzi długo po 40.

    M.