  • 1. Data: 2010-01-28 20:11:05
    Temat: oknoplast czy drutex
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Co wybrac oknoplast platinium, czy drutex iglo 5. Co radzicie?

    pozdr

    szukam jeszcze dobrej oferty na drzwi drewniane wew i zew antywlamaniowe.

  • 2. Data: 2010-01-28 21:48:10
    Temat: Re: oknoplast czy drutex
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Sty, 21:11, bulba008 <b...@o...pl> wrote:
    > Co wybrac oknoplast platinium, czy drutex iglo 5. Co radzicie?

    Oknoplast!

    Bo takie mam ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-01-28 22:57:24
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    bulba008 wrote:

    > Co wybrac oknoplast platinium, czy drutex iglo 5. Co radzicie?

    Odpowiedziano Ci w poprzednim wątku w którym pytałeś
    o okna drutexu, opisując problemy / "jakość" okien z
    tej firmy, możliwość ryzyka wystapienia komplikacji.
    Sam bym ich nawet "pod groźbą" nie chciał montować..

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 4. Data: 2010-01-29 04:30:10
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Co wybrac oknoplast platinium, czy drutex iglo 5. Co radzicie?

    Daleko od drutexa. Kiepskie opinie (nawet u sprzedawców którzy maja tylko
    drutexa w ofercie ;) ).

    Kane

  • 5. Data: 2010-01-29 08:04:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Daleko od drutexa. Kiepskie opinie (nawet u sprzedawców którzy maja tylko
    > drutexa w ofercie ;) ).

    A ja tam nie mam żadnych problemów. Profil Iglo kolor barwienie w masie
    U szwagra równiez Drutex od 3 lat i jest ok.
    Oknoplast to bardzo podobna jakość. Chyba nawet Oknoplastem "zarządza" były
    prezes Drutexu

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-29 09:01:10
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    bulba008 pisze:
    > Co wybrac oknoplast platinium, czy drutex iglo 5. Co radzicie?
    >
    > pozdr

    Posiadam oknoplast platinium.

    Generalnie to chyba faktycznie najładniejsze okna jakie widziałem (nawet
    kilku moich znajomych było przekonanych, że to są drewniane) i chyba
    najdroższe :). Przynajmniej z ofert jakie ja miałem.

    Co do samej jakości okien - nie mam zastrzeżeń, ale to mam je
    zamontowane dopiero od roku.

    Jedyny problem jaki widzę to jak i jakie żaluzje zamontować by nie
    zepsuć efektu.

    Świetnym rozwiązaniem są te dodatkowe listwy pod okna tarasowe /
    balkonowe, nie trzeba się martwić co będzie jak wylewka wyjdzie kilka cm
    wyżej lub niżej.
    Jeszcze jedna rzecz (z resztą u wszystkich producentów okien) mnie
    denerwuje - napisy na klamkach. Na szczęście udało się załatwić, że dali
    bez tych paskudnych reklam :). Chodź Oknoplast i tak robi to z
    wyczuciem, jak wymieniałem kiedyś w bloku na okna chyba Oknoresu to na
    białych oknach / klamkach dali granatowe paskudne loga :)

    Ariusz