  • 1. Data: 2010-11-04 08:31:33
    Temat: olej do samozamykacza
    Od: "Jacek" <j...@N...pl>

    Witam
    Czy orientuje sie ktos jaki olej wlac do samozamykacza drzwi
    Chodzi mi o gestosc hydrolu.
    A moze jakis specjalny bardziej odporny na temperature?

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-04 12:15:44
    Temat: Re: olej do samozamykacza
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Thu, 4 Nov 2010 09:31:33 +0100, na pl.rec.dom, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Chodzi mi o gestosc hydrolu.
    > A moze jakis specjalny bardziej odporny na temperature?

    WD40 nie wystarczy?

  • 3. Data: 2010-11-04 12:56:58
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Ormianin" <o...@c...epf.pl> wrote in message

    > WD40 nie wystarczy?

    WD 40 To słaby lubrykant, ale jako zmywacz, penetrator jest bardzo dobry.
    Tu potrzebny jest olej zalecany przez producenta.

  • 4. Data: 2010-11-04 18:10:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ormianin wrote:

    > WD40 nie wystarczy?

    WD40 to nie jest olej, to jest środek zmywający i penetrujacy.

  • 5. Data: 2010-11-04 18:15:37
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > WD40 to nie jest olej, to jest środek zmywający i penetrujacy.

    I smarujący, ale nie jest olejem hydraulicznym.

  • 6. Data: 2010-11-04 19:21:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > I smarujący, ale nie jest olejem hydraulicznym.

    smarujacy ale tylko chwilowo, jest przedewszystkim zmywaczem i środekim
    wypierajacym wodę, używanie go jako smaru to prosta droga do zatarcia
    elementów nim "smarowanych".

    WD-40 Water Displacer

  • 7. Data: 2010-11-04 20:24:26
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

  • 8. Data: 2010-11-04 20:31:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    ale tym właśnie jest WD-40 i po to powstał

  • 9. Data: 2010-11-04 21:37:32
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > ale tym właśnie jest WD-40 i po to powstał

    O tytm pisałem w pierwszym moim poście:
    lubrykant, zmywacz, penetrator.

    Prócz WD-40 jest wiele takich środków, wystarczy poszukać w firmach
    zaopatrzeniowych w elektrotechnice i elektronice.

  • 10. Data: 2010-11-04 22:55:50
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    > Prócz WD-40 jest wiele takich środków, wystarczy poszukać w firmach
    > zaopatrzeniowych w elektrotechnice i elektronice.

    Brunox, Kontakt Chemie itd.