  • 11. Data: 2011-04-18 05:52:39
    Temat: Re: orientacyjny koszt robocizny SSO
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    daj ogłoszenie na szukajfachowca.pl Podaj cenę maksymalną i zobacz czy się
    ktoś znajdzie. Sprawdź referencje. Nie spiesz się,

  • 12. Data: 2011-04-18 09:04:07
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):
    > daj ogłoszenie na szukajfachowca.pl Podaj cenę maksymalną i zobacz czy się
    > ktoś znajdzie. Sprawdź referencje. Nie spiesz się,

    Dzieki za odpowiedzi.
    Strone o ktorej piszesz widzialem, ale nie wystawilem sie jeszcze z aukcja.
    Poczytam jeszcze regulamin czy nie ma tam jakiegos haczyka.

    R.

  • 13. Data: 2011-04-18 19:42:34
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Poczytam jeszcze regulamin czy nie ma tam jakiegos haczyka.

    nie ma haczyka! sam korzystami polecam! ja z "fachowca" wybudowalem dom,
    kupilem material itp. ty jako "szukajacy" nie ponosisz zadnych kosztow i
    masz niesamowite rozeznanie rynku!

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)