  • 11. Data: 2021-10-03 17:07:31
    Temat: Re: osadzenie studni w wykopie
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 3 October 2021 at 06:28:23 UTC+2, ks wrote:
> [...]
    AVG.

    > Glebokość bedzie koło 3 m.
    3 metry to nadal wody gruntowe, a nie żadna studnia

  • 12. Data: 2021-10-03 23:33:21
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 3 października 2021 o 03:55:19 UTC-5 ks napisał(a):

    > Dostawczak z 5t hds?
    > Ciężarówka nie podjedzie pod wykop, nie wykręci.
    > Na rozłożenie stóp też nie ma miejsca.
    > Koparko-ładowarka bez problemu podjedzie, ale nie wiem jak z udźwigiem
    > Rozładować mam gdzie, ale od miejsca rozłądunku do miejsca
    > zainstalowania trzeba przejechać 40 m.

    To suzkaj kogos kto ma sprzet i jest kumaty na tyle ze zrozumie co jest do zrobienia.
    Tu na grupie takich niema a jakby byli to bez szklanej kupi w ktorej widac fote
    sytuacji ci i tak nie dorzadza.

    Szukaj fachowca. Albo wyladuj i zakupuj recznie.