  • 1. Data: 2010-03-18 08:50:06
    Temat: osbior mieszkania od developera - na co sie przygotowac
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    poniewaz sprawy kredytowe sa na finiszu, musze zaczac myslec o
    kwestiach odbioru mieszkania.
    wezme ze soba jakas firme od odbiorow tak na wszelki wypadek,
    zeby posprawdzal mieszkanie

    natomiast jak przebiega taki odbior i czego sie mozna spodziewac?
    na co zwrocic szczegolna uwage?
    co z uwagami ktore wskaze mi fachowiec?

    pozdarwiam,
    cyb

  • 2. Data: 2010-03-18 09:16:07
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:u4q3q5te1i1q5qb5jf8ntklrbcjqgoo2v8@4ax.com...
> [...]
    > zeby posprawdzal mieszkanie
    >
    > natomiast jak przebiega taki odbior i czego sie mozna spodziewac?

    Pamiętaj by nic nie podpisywać firmie od odbiorów bo mogą współpracować z
    developerem i oczywiście im nic nie płacic, bo kto by się przejmował
    umowami.

  • 3. Data: 2010-03-18 09:33:14
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 18 Mar 2010 10:16:07 +0100, "Boombastic"
    <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Pamiętaj by nic nie podpisywać firmie od odbiorów bo mogą współpracować z
    >developerem i oczywiście im nic nie płacic, bo kto by się przejmował

    no patrz, a ja glupi zaplace bankowi prowizje od kredytu, ktora to
    prowizja podzieli sie bank z deweloperem za to, ze deweloper zdejmuje
    mi z glowy wiekszosc papierkologii..

    chcesz pogadac konstruktywnie? to udzielaj konstruktywnej odpowiedzi
    chcesz pisac do rzeczy? to pisz w odpowiednim watku.
    chcesz potrolowac? idz na pl.pregierz, tam jest hodowla i dokarmianie
    trolli...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2010-03-18 11:48:33
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > no patrz, a ja glupi zaplace bankowi prowizje od kredytu, ktora to
    > prowizja podzieli sie bank z deweloperem za to, ze deweloper zdejmuje
    > mi z glowy wiekszosc papierkologii..

    No właśnie się dziwię że godzisz się na zapłacenie prowizji. Przecież
    developer nic nie zrobił dla twojego kredytu. Developer zdejmuje
    papierologię? A niby to jaką? To jego psi obowiązek przygotować komplet
    dokumentów.

> [...]
    > chcesz pisac do rzeczy? to pisz w odpowiednim watku.
    > chcesz potrolowac? idz na pl.pregierz, tam jest hodowla i dokarmianie

    I ty mówisz o konstruktywnych odpowiedziach? Wbiłeś sobie do głowy że cały
    świat chce cię oszukać, bo ktoś chce jakąś kasę za wykonaną pracę, a
    przecież powinien robić to gratis, bo przecież taki fajny jesteś.

  • 5. Data: 2010-03-18 12:24:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > No w a nie si dziwi e godzisz si na zap acenie prowizji

    a znasz bank, który daje kredyt bez prowizji? :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-03-18 12:50:42
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > a znasz bank, który daje kredyt bez prowizji? :-)

    Ja znam. 4 lata temu nie placilem prowizji, tylko jakies drobne koszty, max.
    500 zl. Zamiast prowizji bylo obowiazkowe ubezpieczenie od utraty pracy,
    wliczone w kwote kredytu.

    Druid29

  • 7. Data: 2010-03-18 13:10:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > No w a nie si dziwi e godzisz si na zap acenie prowizji

    >a znasz bank, który daje kredyt bez prowizji? :-)

    Teraz to nie wiem ale 3 lata temu w polbanku: 0zl prowizji, brak dodatkowych
    kosztów. Ubezpieczenie domu od ognia i zdarzen losowych bylo konieczne ale
    moglem sam sobie poszukac ubezpieczyciela

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-03-18 13:33:15
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...
    > No w a nie si dziwi e godzisz si na zap acenie prowizji

    a znasz bank, który daje kredyt bez prowizji? :-)

    Pytasz się o pozycję nazwaną : "prowizja banku" czy też o wrzucenie tej
    prowizji w wyższe oprocentowanie, ubezpieczenie nieruchomosci, na życie, od
    utraty pracy, ubezpieczenie niskiego wkładu, ubezpieczenie pomostowe i inne?