  • 21. Data: 2011-12-21 08:57:17
    Temat: Re: osiadanie podłogi
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jcpdqj$2br$1@news.dialog.net.pl...
    > Tak
    >
    > Tzn. że 8-10cm płyta betonowa (posadzka) na 15-20cm styropianu pękła?

    Nie wiem co pękło. Wiem tylko tyle że jak poszedłem się załatwić do WC to
    zauważyłem że podłoga osiadła tak że ściana działowa z GK w jednym miejscu
    aż wisiała nad podłogą.

    Marek

  • 22. Data: 2011-12-21 10:34:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    s.googlegroups.com...
    >to jeszcze dorzucę... po ostatnich dywagacjach tutaj o wytrzymałości
    >grzybków do profili trzymających profile do g/k na skosach, ja mam nad
    >salonem te skosy na wysokości dwóch kondygnacji i ostatnio zacząłem
    >się bacznie przyglądać, czy aby nie mają zamiaru spadać...:-)

    Spoko. Znam "majstrów" po których poprawiałem robotę. Wieszali skosy w
    systemie oszczędnościowym, tzn grzybek na 3m2 :)
    W sumie sufit i skosy nie spadały ale strasznie wszystko posiadało i
    popękało.
    Rekordzistą był jeden "fachman" który powiesił w pewnym banku sufit 20m2 na
    4 wieszakach. Sufit dzielnie wisiał do czasu kiedy trzeba było wyciąć otwory
    na długie podłóżne lampy.

    Marek.