  • 11. Data: 2010-10-17 18:45:45
    Temat: Re: ostąpienie od umowy i nowa firma
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Krzys" <K...@a...pl> wrote in message
    news:i9fddh$825$1@news.onet.pl...

    > Dzięki! Mam spisane na wielu stronach dziennik prac, zaniedbania i usterki
    > po "popaprańcach" i aż mnie kusi, żeby to opublikować i przestrzeć innych
    > przed takimi firmami.
    > "Wylewka" przegrała, więc jest optymizm :)

    Po tych wszystkich walkach powiem ci ja o tym myślę.
    Posadzki nie wykonasz jak należy z suchego betonu. Ja obstaje żeby brać
    najtańszego papraka żeby tylko nie ukradł cementu i mieszał w odpowiednim
    stosunku, dodawał plastyfikatory.
    Trzeba wziąć najtańszego i reszte wylać samopoziomującą, jakimś Mapejem,
    Ceresitem czymkolwiek byle nie Atlasem.
    Trzeba wliczyć w cenę koszt posadzki plus wylewka.
    Niestety i iść na całość NAJTANIEJ PROSZĘ i nie mieć pretensji.
    Inna sprawa, że mądry to ja jestem ale po szkodzie :-)

  • 12. Data: 2010-10-17 19:10:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Zacznij od rzeczoznawcy. Kto stwierdzil ze jest zle? Na jakiej
    podstawie? Zostaly normy naruszone albo jakies przepisy. To ze jest
    krzywo n ie oznacza ze jest zle. Jaka posiadasz dokumentacje dotyczaca
    jakosci prac, jak na razie z tego co piszesz wynika ewidentne
    naruszenie terminu. Zalezy co masz napisane w umowie jesli nie ma
    zadnych sankcji z tego powodu tez nie masz prawa domagac sie
    czegokolwiek. Za nim nowy wykonawca podejmie jakiekolwiek prace niech
    najpierw opisze ci dlaczego cos chce poprawiac to moze byc ewentualnie
    podstawa.
    Dokumentacja fotograficzna, masz taką, szczegolnie z kolejnych etapow.
    Obfotografuj ewidentne naruszenie norm lub standardow, wszystko musi
    byc ewidentne.
    Poczytaj sobie watek na muratorze gosciu musial jeszcze zaplacic
    odszkodowanie wykonawcy.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 13. Data: 2010-10-17 20:32:11
    Od: "Krzys" <K...@a...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    Dzięki za rady! Mam fotografowane kolejne etapy i kilkadzieiąt błędów firmy,
    jak również błędy po ich poprawkach -bo partacze nie umieli nawet poprawić
    po sobie!
    Np. źle położone flizy, bez wzoru, krzywe ścianki, wszystko pozaczynane i
    nic nie skończone.
    Firma podnajmowała "na czarno" podwykonawców bez kwalifikacji!
    Co prawda mamy tylko ich nazwiska, ale to chyba wystarczy.
    Jeden z nich na początku był sprzątaczem, a potem już pracował na "równo" z
    innymi.
    Przez mieszkanie przewinęło się chyba 7 partaczy,

  • 14. Data: 2010-10-17 20:46:53
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Krzys" <K...@a...pl> wrote in message

    > Przez mieszkanie przewinęło się chyba 7 partaczy,

    Tak właśnie wyglądają budowy.
    Z drugiej strony nowi inwestorzy, którzy jeszcze nie zaczeli budować są
    przemądrzali i nie starają się słuchać co im czasem tutaj mówię :-)
    Za kilka kolejnych lat sami do tego dojdą, chociaż mamy tu kilku, którzy
    słuchają i sie uczą :-)

    W tej chwili w 2 pomieszczeniach mam 19 stopni ciepła podczas gdy w
    pozostałych po 22 stopnie. Znowu prucie na wiosnę.

  • 15. Data: 2010-10-17 22:07:36
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > [...]
    > Kazałem przejechać papierem po 3 dniach jak wyschnie. Byli nieszczęśliwi, że
    > muszą przyjechać ponownie. Kupiłem farbę o wziąłem paragon. Ponieważ byłem im
    > wunny dużo więcej więc nie uciekli z budowy.
    > Jak im płaciłem to 132zł na paragonie było w zamian za gotówkę.

    A paragon za papier ścierny ? ;)
    Ale w sumie Cię podziwiam i tak trzymać ! :)

  • 16. Data: 2010-10-17 22:26:41
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Paź, 22:46, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > W tej chwili w 2 pomieszczeniach mam 19 stopni ciepła podczas gdy w
    > pozostałych po 22 stopnie. Znowu prucie na wiosnę.

    Moze poprostu trzeba wyregulowac instalacje CO zamiast wszystko od
    nowa pruc ? ;) Straty jednego pokoju moga przeciez byc diametralnie
    inne od drugiego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2010-10-18 01:07:47
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    >Moze poprostu trzeba wyregulowac instalacje CO zamiast wszystko od
    >nowa pruc ? ;) Straty jednego pokoju moga przeciez byc diametralnie
    >inne od drugiego.

    Ja wiem skąd te starty :-) Veluxy zimne - lodowate :-) I sufity sie odspoiły
    od ścian przy ścianie szczytowej jak jeszcze nie była naprawiona i wieje
    sobie struga zimego powietrza.

  • 18. Data: 2010-10-18 07:30:35
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzys" <K...@a...pl> napisał w wiadomości
    > koleżanka prawniczka powiedziała, że sprawa jest w 100% wygrana :)

    Prawniczka do której zwróci sie wykonawca powie mu dokładnie to samo;))

    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-10-18 12:48:02
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    > obowiązki, bo w sądzie wykonawca wszystko to wyciągnie). Polecam wątek
    > wylewek - wygrana sprawa przez inwestora
    >
    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?136241-Prz
    estrzegam-przed-WYLEWKA.COM/page8&s=e86cc9f81f978079
    ee3e1b50d6ba92ea

    > Czasem warto odpuścić - tylko pamiętaj, by mieć wszystkie kwity, bo

    niezła komedia, niepotrzebnie facet od wylewka.com się udzialał na forum

    mi wylewki akurat zrobili perfekcyjnie, chociaż sciany spieprzyli
    okropnie ale nie mialbym nerwow sądzić się

    podziwiam tych ludzi

    swoją drogą przez te walki na budowie z wykonawcami czasami
    rozumię ludzi co to buduja domy pod klucz

  • 20. Data: 2010-10-18 13:31:33
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Tomemk" <S...@g...pl> wrote in message

    > niezła komedia, niepotrzebnie facet od wylewka.com się udzialał na forum

    Ta komedia jest u wszystkich tak jakbyśmy patrzyli w lustro :-)