  • 1. Data: 2014-01-05 17:07:47
    Temat: osuszenie ściany mikrofalami?
    Od: Frez <f...@g...com>

    Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
    magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
    wilgoć w murze, czy nie?

  • 2. Data: 2014-01-05 19:12:11
    Temat: Re: osuszenie ściany mikrofalami?
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
    > magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
    > wilgoć w murze, czy nie?

    Łoooooł !!!

  • 3. Data: 2014-01-05 20:37:35
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-01-05 19:12, saskatchewan pisze:

    > Łoooooł !!!
    No,że co? Włączę zdalnie i zaczekam w pokoju obok:)

  • 4. Data: 2014-01-06 01:31:20
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-05 17:07, Frez pisze:
    > Muszę szybko osuszyć fragment muru i wpadłem na ekscentryczny pomysł:
    > magnetron ze starej mikrofalówki przyłożony do ściany powinien zagotować
    > wilgoć w murze, czy nie?

    Jesteś hardkorem.

  • 5. Data: 2014-01-06 02:27:46
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 01:31:20 UTC+1 użytkownik JK napisał:

    > Jesteś hardkorem.

    Ciekawe jak na elektroniczny licznik prądu zadziała.

  • 6. Data: 2014-01-06 09:54:30
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > No,że co? Włączę zdalnie i zaczekam w pokoju obok:)

    Nie no kozacki pomysł.
    Tylko mam prośbę .
    Nagrywaj to koniecznie !
    Jeżeli się da cokolwiek nagrać.

  • 7. Data: 2014-01-06 12:30:33
    Temat: Re: osuszenie sciany mikrofalami ?
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    Nie ma nic do smiacia. Pomysl jest calkiem dobry i jest wykorzystywany
    komercyjnie.

    http://www.markom.biz.pl/mmg12s5ihn.html

  • 8. Data: 2014-01-06 15:59:11
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > Nie ma nic do smiacia. Pomysl jest calkiem dobry i jest wykorzystywany
    > komercyjnie.
    >
    > http://www.markom.biz.pl/mmg12s5ihn.html

    Dales mu natchnienie .
    Tylko ze on chce do tego wykorzystac stara mikrofale.

  • 9. Data: 2014-01-06 16:43:41
    Od: Frez <f...@g...com>

    > Ciekawe jak na elektroniczny licznik prądu zadziała.
    Bez zastanowienia walicie złośliwe komentarze. Idea jest bardzo prosta:
    wywalam bebechy z mikrofali, robię nowa obudowę, ekranuję elementy, i wio!
    Co ma elektroniczny licznik energii do tego? Magnetron pozbawiony
    oryginalnej obudowy kuchenki nagle pobiera 2MW??
    Pomyślcie trochę...
    No i rzeczywiście gotowanie korników/ kołatków w więźbie dachowej- extra
    pomysł

  • 10. Data: 2014-01-06 17:32:10
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2014 16:43:41 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:

    > Bez zastanowienia walicie z�o�liwe komentarze. Idea jest bardzo prosta:
    >
    > wywalam bebechy z mikrofali, robiďż˝ nowa obudowďż˝, ekranujďż˝ elementy, i wio!
    >
    > Co ma elektroniczny licznik energii do tego? Magnetron pozbawiony
    >
    > oryginalnej obudowy kuchenki nagle pobiera 2MW??
    >
    > Pomy�lcie troch�...
    >
    > No i rzeczywi�cie gotowanie kornik�w/ ko�atk�w w wi�bie dachowej- extra
    >
    > pomysďż˝

    Może chodziło o to czy licznik zachoruje. Bo jak by zachorował wskazania /2 to by
    była bardzo dobra wiadomość.