  • 11. Data: 2009-07-16 08:23:49
    Temat: Re: oświetlenie schodów na 12V
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Rafał napisał:
    > Przyszła pora na schody. Mam kabelki w tynkach pociągnięte i teraz słyszałem
    > że sa jakieś oprawki podtynkowe.
    > Co wogóle polecacie na delikatne oświetlenie schodó ( co 3 stopień)
    > Myślałem o niebieskich ledach :)

    Kilka lat temu wymieniłem w łazience halogeny na ledy, dodatkowo, że
    łazienka jest w kol. biało-niebieskim dałem 2 niebieskie ledy. Na
    szczęście moja żona jest na tyle wyrozumiała, że nie wystawiła mi od
    razu walizek, tylko dała czas na zmiany. Wyglądało to jak prosektorium.
    Reasumując jeśli masz dom urządzony w ultranowoczesnym stylu będzie ok.
    jeśli zaś klasycznie/rustykalnie to daj spokój.

    pozdrawiam
    rafał

  • 12. Data: 2009-07-16 08:27:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "rrr." <d...@w...or> writes:

> [...]
    > prosektorium. Reasumując jeśli masz dom urządzony w ultranowoczesnym
    > stylu będzie ok. jeśli zaś klasycznie/rustykalnie to daj spokój.

    Ale to chyba chodzi nie tylko o styl, ale także o to, żeby makijaż
    zrobiony w łazience nadawał się do pokazania ludziom przy świetle
    dziennym.

    MJ
    PS. Wiem, na schodach się makijażu nie robi 8-).

  • 13. Data: 2009-07-16 20:17:04
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Zielone ledy mają zielone światło, czerwone ledy mają czerwone światło,
    > zimne
    > ledy mają zimne światło a ciepłe ledy mają ciepłe światło. Być może tych
    > ostatnich nie widziałeś.

    Wszystko ładnie pięknie... Kupiłem sobie LEDy ciepłe, specjalnie na to
    zwracałem uwage, niestety barwa jest okropnie zimna w porównaniu do
    halogenka obok... Gdyby nie ta barwa już dawno by rządziły (przynajmnej u
    mnie).

    --
    Mariusz

  • 14. Data: 2009-07-16 20:18:56
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > dziennym.
    >
    > MJ
    > PS. Wiem, na schodach się makijażu nie robi 8-).

    LEDy tylko do dekoracji nie do oświetlania. Ew. jako oswietlenie awaryjne
    czy dodatkowe, na pewno nie właściwe bo niestety prosektorium to odpowiednia
    nazwa - czy nie moga jakoś zabarwić tego plastiku żeby było cieplej, może
    nawet ciemniej ale cieplej.

    --
    Mariusz

  • 15. Data: 2009-07-16 20:42:05
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał
    >
    > na allegro w granicach 50 zł za sztukę. to chyba nie jest drogo?

    Spokojnie w netowym sklepie znajdzie sie za czterdziesci pare. Sam kupilem
    za ok. tyle. Trzeba tez pamietac, ze Skoffy zasilane sa napieciem 10V i
    najlepiej skorzystac z ich zasilacza. Co do ceny, wszystkie schodowe oprawy
    sa w podobnych cenach, to sa powiedzmy normalne ceny. Do tego Skoffy maja co
    prawde zimne swiatlo ale biale, nie sine.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-07-17 06:04:59
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a ja bym chciał niebieskie na schodach
    i tak myśle czy jak kupie w sklepie elektronicznym ledy duze za 2zł :) i do
    tego jakies oprawki nawet za 5zł i to wsadze podtynk to będzie ładnie,
    delikatnie i tanio

  • 17. Data: 2009-07-17 09:36:16
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > oprawy sa w podobnych cenach, to sa powiedzmy normalne ceny. Do tego
    > Skoffy maja co prawde zimne swiatlo ale biale, nie sine.

    A gdzie kupiłeś za czterdziesci parę? ja płaciłem 67 w castoramie i to było
    najtaniej jak znalazłem (allegro po 65 ale do tego wysyłka). mam na myśli
    model Tango (nie mini).

    --
    Bartek

  • 18. Data: 2009-07-17 16:50:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A gdzie kupiłeś za czterdziesci parę? ja płaciłem 67 w castoramie i to
    > było najtaniej jak znalazłem (allegro po 65 ale do tego wysyłka). mam na
    > myśli model Tango (nie mini).

    Wiesz, ze z tym modelem to mnie zastanowiles.
    Kupowalem chyba w tym sklepie:
    http://www.elmag.bls.pl/c.p/oprawy-serii-music-line.
    ddj.html

    Masz racje, te moje to mini. Byly wtedy tansze jak ceny aktualne na tej
    stronie. Do tego kupowalem 10 opraw dla siebie i 10 dla kolezanki plus
    zasilacze. W sumie wyszlo spore zamowienie i kupilem jeszcze taniej. Nie
    mniej jednak, owczesne ceny na tej stronie byly nizsze jak na allegro.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-07-17 18:49:34
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > do tego jakies oprawki nawet za 5zł i to wsadze podtynk to będzie ładnie,

    Pytanie czy :"zwykłe" ledy to te same co w halogenkach... może się okazac,
    że rozkład światła trochę nie teges... Ale to kwestia sprawdzenia i koszt
    nie duzy więc ryzyko malutkie... LEDy na pewno czy za 2 zł czy za 60 zł
    trzeba kupić jedną sztuke i porzadnie obczaic zanim kupimy 20 szt na całe
    schody itp.... Moje największe obawy budzi temperatura barwowa... ale
    podobno są ledy o barwie ok 3000 k więc może być już ok.

    --
    Mariusz