  • 31. Data: 2013-05-08 14:53:55
    Temat: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pudło. Ale napieraj dalej ;-)

    Po co? Czy ja sprzedaję odkurzacze? Ok Ty swojego nie czyścisz - Twoja
    sprawa - nic mi do tego.

    > Hint: gniazdka mają gumowe uszczelki tak więc nawet jakby coś tam miałoby
    > być nie hallo to i tak raczej się by nie przebiło przez taką uszczelkę.

    > Hint2: u nas odkurzacz służy do odkurzania a nie do znikania odpadków
    > kuchennych, etc. A ze względu na zastosowane kosmiczne technologie
    > materiałowe ;-) to nawet niespecjalnie w rurach chce jakiś brud osadzać.

    Jest coś takiego jak tzw. "automatyczna szufelka" - swoją drogą bardzo
    wygodne rozwiązanie. Z ciekawości masz drugi odkurzacz by sprzątać po
    imprezie w salonie, czy najpierw pracowicie zbierasz pokruszone chipsy i
    paluszki a dopiero później odpalasz CO?

    > OK. Ty masz odkurzacz tradycyjny, ja mam OC tak więc przyjmijmy że działa
    > tutaj zasada konsekwencji ;-) i każdy będzie zadowolony.

    ROTFL a cóż to nowy rodzaj religii? Ja Cię do niczego nie chcę przekonać,
    ani nic Tobie sprzedać. Z grupy korzysta wiele osób i ważne by przy
    porównywaniu różnych rozwiązań mieli całościowy ogląd sytuacji. To że Ty nie
    czyścisz swojej instalacji CO nie znaczy że tego nie trzeba robić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 32. Data: 2013-05-08 14:55:23
    Temat: Re: płyta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > zwijania kabla. Prosto, bez wysiłku i bez obijania mebli i ościeżnic.

    A to odkurzaczem nie poobijasz oscieznic, rogow scian i mebli?

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2013-05-08 15:03:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Rozumiem wygodę, komfort itp. dlatego zainstalowałem sobie reku :-)

    Rozumiem jakis tam komfort, ale gdzie tu wygoda?

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2013-05-08 15:09:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2013 14:12:44 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > To i tak wielokrotnie mniej niż centralny.
    To ile na Śląsku kosztuje centralny?

  • 35. Data: 2013-05-08 15:11:57
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > A to prawda, za to raz na kilka lat czyścisz rury :-)

    Wow, ciekawy argument.
    Powiedz nam w takim razie - ile razy myles rure od zwyklego odkurzacza i
    czym? Moze odkurzaczem?

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2013-05-08 15:12:08
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-08 15:03, Maniek4 pisze:
    > U?ytkownik "quent" <x...@x...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Rozumiem jakis tam komfort, ale gdzie tu wygoda?

    No jak to gdzie?
    Nie trzeba wietrzyć!
    Zimą wietrzysz pewnie dom jakoś. Zwykle grawitacyjna działa do dupy bo
    za mocno. Otwierasz okna przed snem... rano.
    A zimy u nas dłuuuugie ;-)

    Mając reku nie robisz nic. Ciągle jest świeże powietrze.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 37. Data: 2013-05-08 15:14:46
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-08 14:48, Maniek4 pisze:
    > Zawsze mozna miec dwa, jeden na gorze, drugi na dole i oba myc upiedliwie.

    Pisałem już, musiałbym mieć 2 wodne a to już przestaje być ekonomiczne w
    zakupie i używaniu - myciu.

    OC jest wynalazkiem wcale nie głupim ale są przypadki, takie jak mój, w
    których można się obejść i zaoszczędzić nie tracąc wiele z wygody.

    Jak już pisałem w domu piętrowym OC jest OK. Dla minie tachanie po
    schodach było upierdliwe.

  • 38. Data: 2013-05-08 15:25:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > mocno. Otwierasz okna przed snem... rano.
    > A zimy u nas dłuuuugie ;-)
    >
    > Mając reku nie robisz nic. Ciągle jest świeże powietrze.

    Ja mam swieze bez reku. Nie dusze sie, nie smierdze i nie mam wilgoci. To
    wszystko podobno powinno mnie dopasc przy wentylacji grawitacyjnej. Nie
    wietrze tez jakos szczegolnie zima. Nie zuwazylem zeby wentylacja
    grawitacyjna dzialala do dupy bo za mocno. Dziala tak jak doplywa powietrze,
    a nie wylatuje.
    Kolejny raz przy okazji dyskusji o rekuperatorach i wentylacji rozjezdzaja
    sie argumenty. Bo jezeli dziala za mocno to rozumiem, ze swiezego powietrza
    powinno byc az nad to o smrodzie i wilgoci tez nie moze byc mowy.

    Pozdro.. TK

  • 39. Data: 2013-05-08 15:29:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2013 15:25:58 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kolejny raz przy okazji dyskusji o rekuperatorach i wentylacji rozjezdzaja
    >
    > sie argumenty. Bo jezeli dziala za mocno to rozumiem, ze swiezego powietrza
    >
    > powinno byc az nad to o smrodzie i wilgoci tez nie moze byc mowy.
    Nie zaczynaj;)
    Cobyś nie pisał i tak nie mając went mech+ reku masz zaduch smród i pewnie grzyba;)
    Ja pewnie tez. tylko widocznie uodpornireni jestesmy i nie zauwazamy

  • 40. Data: 2013-05-08 15:32:37
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    > sie argumenty. Bo jezeli dziala za mocno to rozumiem, ze swiezego powietrza
    > powinno byc az nad to o smrodzie i wilgoci tez nie moze byc mowy.

    W zime dziala za mocno, w lato nie dziala wcale - nic sie nie rozjezdza, wszystko
    trzyma sie kupy i praw fizyki :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.