  • 1. Data: 2010-11-04 20:25:57
    Temat: panele drewniane
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś ma doswiadczenie z deska trójwarstwową 10mm?

  • 2. Data: 2010-11-05 03:39:34
    Temat: Re: panele drewniane
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-04 21:25, Piotr Maksymowicz pisze:

    > Czy ktoś ma doswiadczenie z deska trójwarstwową 10mm?

    A jakież to masz pytanie dot powyższego?

  • 3. Data: 2010-11-05 11:16:58
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A jakież to masz pytanie dot powyższego?

    Planuje połozyc na podłogówkę pływajaca podłoge 3 warstwową. W ramach
    oszczednosci na materiale i grzaniu wymyslilem ze połoze 10mm w miejscach
    mniej oficjalnych. Deseczki obejrzałem , z zewnatrz wygladaja niezle ale
    jestem ciekawy czy ktos cos takiego kladł. i jak to wyglada po sezonie. czy
    na podłogowce deski nie beda sie wichrowały, łodeczkowały czy jak to zwał.

  • 4. Data: 2010-11-05 14:38:40
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Planuje po ozyc na pod og wk p ywajaca  pod oge 3 warstwow . W ramach
    > oszczednosci na materiale i grzaniu wymyslilem ze po oze 10mm w miejscach
    > mniej oficjalnych. Deseczki obejrza em , z zewnatrz wygladaja niezle ale
    > jestem ciekawy czy ktos cos takiego klad . i jak to wyglada po sezonie. czy
    > na pod ogowce deski nie beda sie wichrowa y, odeczkowa y czy jak to zwa .

    nie oszczędzaj za bardzo...:-) nie wiem co to za deseczki, nie wiem
    jakiego gatunku, jakiej firmy, jaka jest gwarancja i kruczki w niej
    zawarte...
    ja mam na podłogówce panele drewniane 12 mm z Komfortu, za jakieś 89
    PLN/m2 i jest dobrze... delikatne szpary się pojawiają w sezonie
    grzewczym, ale nie rzucają się w oczy, podłoga tez pływająca, na
    podkładzie z tektury ale teraz to bym chyba kleił, oczywiście
    podłogówka odpowiednio mocniejsza niż pod ceramikę...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-11-05 20:51:07
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>

    i.googlegroups.com...
> [...]

    podkładzie z tektury ale teraz to bym chyba kleił, oczywiście
    podłogówka odpowiednio mocniejsza niż pod ceramikę...

    Niby oszczedzac nie musze ale po co przepłaca. A do przykrycia drewnem mam
    150m2. Wychodze z załozenia, ze mniejszy zal patrzec na porysowana deske za
    50żł niz za 200zł. Panele odpadaja. Żona połozyłaby sie na podłodze jak
    Rejtan i nie pozwoliła.