  • 11. Data: 2010-11-04 08:14:02
    Temat: Re: pasztet w maszynce do chleba?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    news:iatnoh$1nk$1@inews.gazeta.pl...
    > dwudziestolenia prawie, naprawiać szkoda
    > znowóż póki działa nie kwapię się do wymiany
    >
    > kogutek sugeruje że może się udać
    > przecież nie muszę formy aż do pełna

    ml

    > kolejną machinę? no nie wiem w bloku ciasno się robi od tych wszystkich
    > wynalazków ;p

    Są takie z dwoma płytkami na górze - zawsze może przydać się, gdy trzeba
    naraz więcej garnków postawić. Wielkość przybliżona do mikrofalówki. Zastapi
    częściowo mikrofalówkę oraz opiekacz do tostów - te można mieć z dodatkami,
    w przeciwieństwie do opiekacza ciskającego kromkami po kuchni... :-))))))))

  • 12. Data: 2010-11-04 13:09:17
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > zatem pozostaje pytania: jak długo?

    Aż się upiecze. Czy jak do kibla idziesz to też pytasz w którą stronę papierem
    przeciągać?

  • 13. Data: 2010-11-04 13:23:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Aż się upiecze. Czy jak do kibla idziesz to też pytasz w którą stronę
    > papierem
    > przeciągać?

    no bo ni choroby nie wiem jak dlugo
    1h, 2h, 3h?