  • 41. Data: 2015-03-13 23:36:32
    Temat: Re: piaskowanie trawnika DYI -> pomysly?
    Od: Adam <a...@g...com>

    Kogutek ja akurat musze duzo i dobrze
    jesc bo mam 6 x w tyg treningi, bez
    dobrego zarla nie da rady :-) Wiec mnie
    tam kotleciki dla dzieci za dyszke nie
    zadowola. Do tego sporo ruchu w ogrodku,
    nie ma lekko :-) Wage mam idealna wiec te
    teksty o nadwadze to nie do mnie ;)
    Pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2015-03-14 10:46:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-03-13 23:36, Adam wrote:
    > [...] Wage mam idealna [...]

    Jak wszystko zresztą ;-)

    MSPANC

    Piotrek

  • 43. Data: 2015-03-14 11:07:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 10:46:46 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:

    > Jak wszystko zresztą ;-)

    BMI 25, tluszcz ~20%. 80kg 178cm, 34 lata, rozszerzone wyniki krwi - jak mlody
    bog. Jeszcze cos? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2015-03-15 16:40:38
    Od: dolniak <d...@g...com>

    To uważaj żebyś pod coś nie wpadl.
    Jakby co,to takiego ciala aż szkoda pochować.

  • 45. Data: 2015-03-15 17:10:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 16:40:39 UTC+1 użytkownik dolniak napisał:
    > To uważaj żebyś pod coś nie wpadl.
    > Jakby co,to takiego ciala aż szkoda pochować.

    Uwazam, uwazam :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2015-03-15 21:18:22
    Od: "uzytkownik" <p...@w...pl>

    Adam <a...@g...com> :

    > BMI 25, tluszcz ~20%. 80kg 178cm, 34 lata, rozszerzone wyniki krwi - jak
    > mlody bog. Jeszcze cos? :D

    Nie podales jaki masz wielki gwizdek

    Ech jaki palant

  • 47. Data: 2015-03-15 23:17:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 21:18:44 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Ech jaki palant

    Dawaj swoje wymiary, zobaczymy skad te kompleksy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2015-03-18 23:57:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 11 Mar 2015 17:09:05 +0100, Jeffrey napisał(a):

    > ja bym sugerowal cos takiego jak rozsypuja sól zima, talerz napedzany
    > kólkiem pomocniczym ( w sumie moze byc jakis silniczek od wycieraczek)
    > i z góry szeroki lejek na piasek ( talerz chyba powinien miec
    > poprzeczki odsrodkowo zeby lepiej zagarnialo)
    > mysle ze trzeba ten piasek najpierw rozsypac a dopiero wertykulatorem
    > zadzialac

    A ja bym przymocował do wiertarki lub samego silnika coś z łopatkami,
    obudował po bokach co by sypało tylko w jedną stronę i takie coś można
    wsadzić w pełną taczkę. Powinno wytworzyć ładną fontannę piasku, choć mogą
    być potrzebne dwie osoby do tej operacji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 49. Data: 2015-03-19 00:04:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 13 Mar 2015 12:33:22 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Wzglednie porcja dla dzieciaka - 100gr kotlecik i dwa ziemniaki ;)
    > U mnie zeby z sensem pojesc to trzeba dac minimum w jadlodajni 20 pln,

    Drogo ;) Mam niedaleko typową budę z obiadami, średnia cena 14zł, ale ludzi
    sporo i widać co kucharz robi. Jak chcesz kotlet z kurczaka, to rozklepują
    całą pierś i dostajesz taki "kotlecik" 30x30cm. A pod spodem drugie tyle
    ziemniaków i surówek. I jakoś to się opłaca, choć wiadomo, że koszt najmu
    takiego lokalu nie jest zbyt wysoki.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl