  • 11. Data: 2009-04-18 22:53:31
    Temat: Re: [piątek] nie czepiajmy się
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> wrote:

    > Nie podoba mi się to, ze używa on linii o jednej szerokości,
    > rozróżniając je tylko barwą.

    Niestety nie mam już tego fragmentu projektu w "oryginalnym" skanie,
    więc musisz (albo nie) mi uwierzyć na słowo: te linie były różnej
    grubości i wszystkie były czarne, te odcienie szarości wyszły z
    cienkich linii w wyniku kompresowania tego do rozmiarów
    "publikowalnych". A pamiętam to, bo jak przed laty wrzuciłem to na
    muratora, ten sam problem co Ty też ktoś wytknął i specjalnie
    sprawdzałem.

    J.

  • 12. Data: 2009-04-19 10:51:28
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > jak przed laty wrzuciłem to na muratora, ten sam problem co Ty też ktoś

    Chyba, że tak.

  • 13. Data: 2009-04-19 19:14:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 21:50:55 +0200, "Alti" <a...@g...pl> wklepał(-a):