  • 1. Data: 2013-10-24 17:54:53
    Temat: piec junkers zepsuty?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    mam piec CO junkersa, denerwuje mnie, bo cały czas kręci pompką,
    przykładająć rękę do rury wyjściowej czuć,że rura jest zimna, a mimo to
    ciągle pompuje... czy coś jest nie tak z tym piecem? junkers to syf?

  • 2. Data: 2013-10-24 17:55:34
    Temat: Re: piec junkers zepsuty?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a przy okazji jaki jest koszt miesięczny pracy takiego pieca?

  • 3. Data: 2013-10-24 18:17:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l4bfsj$no7$1@node1.news.atman.pl...
    > mam piec CO junkersa, denerwuje mnie, bo cały czas kręci pompką,
    > przykładająć rękę do rury wyjściowej czuć,że rura jest zimna, a mimo to
    > ciągle pompuje... czy coś jest nie tak z tym piecem? junkers to syf?

    ktos tu tłumaczył, ze jego piec zawsze miesza wodę, bo potrzebuje tego do
    ciągłego pomiaru temperatury wody. Idiotyzm, ale jak widac niektórzy
    producenci tak mają.

    b.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2013-10-24 22:09:45
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-10-24 18:17, Budyń pisze:
> [...]
    >
    > ktos tu tłumaczył, ze jego piec zawsze miesza wodę, bo potrzebuje tego
    > do ciągłego pomiaru temperatury wody. Idiotyzm, ale jak widac niektórzy
    Prawda.Ale w ustawieniach powinno się dać ustalić czas tzw."wybiegu pompy"
    Od np 2-3 minut do kilku-nastu/dziesięciu

  • 5. Data: 2013-11-08 21:12:40
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:l4bfsj$no7$1@node1.news.atman.pl...
    > mam piec CO junkersa

    niemożliwe, Junkers nie produkuje pieców:
    http://www.junkers.pl/pl/pl/produkte_1/oferta-produk
    towa.html
    :-)