  • 101. Data: 2021-07-20 17:50:28
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 20 Jul 2021 12:22:36 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Czemu? - to rozsądny gość. Od lat na grupach, pasjonat...

    Nie pamiętam, ale musiał grubo trollować,
    bo ja zazwyczaj mam anielską cieprliwość. :P

    > jaki sens jest przegladania pmb bez tych userów?

    Ale że reszty normalnych nie warto czytać? :P To w więksozści ludzie z
    którymi nie da się normalnie dyskutować -- ZTCP głównie dlatego że nie
    rozumieją co czytają. Kiki wydawał się normalny, ale coś mu odpaliło jakiś
    czas temu i nie zdzierżyłem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 102. Data: 2021-07-21 13:09:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-20 o 17:50, Myjk pisze:
    > Tue, 20 Jul 2021 12:22:36 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Nie pamiętam, ale musiał grubo trollować,

    Widocznie nie chcieli słuchać pseudo-porad Myjka. Dlatego Myjk się obraził.

    > bo ja zazwyczaj mam anielską cieprliwość. :P

    To fakt. Nikt tak uparcie nie potrafi przekonywać do swoich kłamstw - na
    zasadzie kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą.

    > Ale że reszty normalnych nie warto czytać? :P To w więksozści ludzie z
    > którymi nie da się normalnie dyskutować

    Bo nie wierzą w Myjkowe kłamstwa i ośmielają się mieć inne doświadczenia
    i inne zdanie.

    > -- ZTCP głównie dlatego że nie
    > rozumieją co czytają. Kiki wydawał się normalny, ale coś mu odpaliło jakiś
    > czas temu i nie zdzierżyłem.

    Tak, tak. Wg Myjka mnie też odbiło, bo prosiłem aby potwierdził swoje
    kłamstwa.

  • 103. Data: 2021-07-22 14:22:35
    Od: quent <x...@x...com>

    > Nie ma złego co by na dobre nie wyszło. Można za to podziwiać kunszt
    > niektórych obelg :) Ja bym tak nie potrafił. Wiem, bo próbowałem :)

    To jest obraz "wolności" bez prawa własności.
    Dlatego właśnie bez prawa własności nie ma wolności.

  • 104. Data: 2021-07-25 23:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > !delete From "Mateusz Viste"

    Przyznaje ze to zdziwiło mnie najbardziej.
    Mateusz prowadzi dyskusje w taki sposób ze nawet jakby napisał ze
    ziemia jest płaska to z pewnoscia zrobiłby to w taki sposób aby nikogo
    nie obrazic, nawet kuloziemców... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 105. Data: 2021-07-26 00:35:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 lipca 2021 o 23:59:46 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    > DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"
    Szkoda tylko że jest bydlakiem bo napisał że morduje złapana w sidła mamę małych
    lisków.

  • 106. Data: 2021-07-26 07:10:16
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-26 o 00:35, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Szkoda tylko że jest bydlakiem

    nie wiekszym od ciebie sukinsynu.

    --
    Runt

  • 107. Data: 2021-07-26 07:59:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    25 Jul 2021 21:59:44 GMT, Budzik

    > Przyznaje ze to zdziwiło mnie najbardziej.
    > Mateusz prowadzi dyskusje w taki sposób ze nawet jakby napisał ze
    > ziemia jest płaska to z pewnoscia zrobiłby to w taki sposób aby nikogo
    > nie obrazic, nawet kuloziemców... ;-)

    To trzeba odrazu obrażać? Upierdliwość też jest męcząca.
    Czasem nawet bardziej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 108. Data: 2021-07-26 08:51:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Szkoda tylko że jest bydlakiem bo napisał że morduje złapana w sidła mamę małych
    lisków.

    Bydlak na grupach jest tylko jeden. To ten co katował więźniów UB.

  • 109. Data: 2021-07-26 09:01:26
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-07-25 o 21:59 GMT, Budzik napisał:
    > Mateusz prowadzi dyskusje w taki sposób ze nawet jakby napisał ze
    > ziemia jest płaska to z pewnoscia zrobiłby to w taki sposób aby
    > nikogo nie obrazic, nawet kuloziemców... ;-)

    Rad jestem z tak pochlebnej opinii, ale autokrytycznie muszę przyznać,
    że od tej reguły miewam wyjątki. Jeśli chodzi o Michała, o ile dobrze
    pamiętam ten obraził się o to, że ktoś może nie zgadzać się z jego tezą
    jakoby jego piękny, nowozakupiony, spalinowo-elektryczny SUV był
    nadzwyczaj "eko". Michał wziął wówczas zabawki i poszedł do domu - przy
    tym sam bardzo lubi nazywać innych ciemnogrodem, trucicielami,
    ignorancją itp... Taki brak symetrii zawsze mnie zastanawiał.

    Z twórczości tego pana mogę sobie jeszcze przypomnieć chłodzenie tarasu
    "zimnem opadowym" (albo jakoś tak), które szczególnie mnie urzekło, ale
    zaliczam to raczej do kategorii wpadek niewinnych.

    Mateusz

  • 110. Data: 2021-07-26 09:45:16
    Od: collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 26.07.2021 o 09:01, Mateusz Viste napisał:

    > Rad jestem z tak pochlebnej opinii

    Jeszcze chwila, a ten wypierdek mamuta napisze pochlebną opinię
    o twoich wełnianych panienkach w szopie, jak u górala na hali ("ach,
    gdybyś ty jeszcze gotować umiała!") i dopiero rad będziesz fest, gdy
    ci przykadzi, jaki z ciebie gieroj przy mordowaniu matki małych lisków,
    złapanej w sidła. Gnoju jeden.