  • 21. Data: 2021-07-16 13:49:20
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 15.07.2021 o 22:03, budynPL pisze:
    > w osiągnięciach życia będziecie sobie mogli wpisać:
    > zniszczyłem wspólne dobro.
    > Gratulacje ze smutkiem załączam...

    Ale o co chodzi?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 22. Data: 2021-07-16 14:05:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    O to, że nie każdy ma ich w... Wielkim Poważaniu.
    A powinien.
    Sprowadzili grupę do poziomu rynsztoka.
    Odpowiadający im też.

    -----

  • 23. Data: 2021-07-16 14:09:40
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 16.07.2021 o 14:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > O to, że nie każdy ma ich w... Wielkim Poważaniu.
    > A powinien.
    > Sprowadzili grupę do poziomu rynsztoka.
    > Odpowiadający im też.

    Jak widzę w jakimś interesującym mnie wątku "gałąź" gdzie widać, że jest
    jakiś czat z Zenusiem i innymi, to w ogóle nawet nie zaglądam i tyle.
    Zaznaczam, że przeczytane i tyle mnie to obchodzi...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 24. Data: 2021-07-16 14:19:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 14:09:42 UTC+2 Kżyho napisał(a):
> [...]
    > jakiś czat z Zenusiem i innymi, to w ogóle nawet nie zaglądam i tyle.
    > Zaznaczam, że przeczytane i tyle mnie to obchodzi...

    Pozwolisz że zacytuję mistrza ciętej odpowiedzi uzyszkodnika oczywiście. Dlaczego
    kłamiesz. Teraz ja, kłamiesz psi chuju jak stara pomarszczona cyganka. W tym temacie
    występuje często i się udzielasz. Ale dobrze wiedzieć że nie czytasz co piszę. Przy
    najbliższej okazji pojeżdżę sobie po tobie jak po łysej kobyle.

  • 25. Data: 2021-07-16 14:28:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli tracisz swoje życie na g... .

    -----

  • 26. Data: 2021-07-16 16:30:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 15 lipca 2021 o 23:07:27 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Zastosowałem taką samą metodę wobec nich, jakie stosują oni. Tylko, że
    > ze zwielokrotnioną siłą, bo potrafię.

    Wpisz Sobie do CV ze potrafisz śmiecić.
    Nawet śmiecenie Tobie nie wychodz.
    Skrypt który syn sąsiada Tobie napisał lipny jest bo po na ten sam mój wątek kilka
    razy odpisuje
    Czyli zwielokrotniasz liczbę śmieciowych postów na tej grupie.
    Znaczy srasz dwa razy na tą samą wycieraczkę.
    Po dwakroć więc przeprosić powinieneś. A nie przeprosiłem ani razu

  • 27. Data: 2021-07-16 16:51:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-16 o 16:30, Kris pisze:

    > A nie przeprosiłem ani razu

    A masz za co, kłamco.

  • 28. Data: 2021-07-16 18:55:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    > Zastosowałem taką samą metodę wobec nich, jakie stosują oni. Tylko, że
    > ze zwielokrotnioną siłą, bo potrafie.
    Pogadaj z pizdziakiem gdzie mu lobotomię robili. W twoim przypadku profesor z
    tabletkami nie ma szans. U pizdziaka lobotomia się nie udała i jest jeszcze gorzej
    ale może ty będziesz miał więcej szczęścia.

  • 29. Data: 2021-07-16 19:16:31
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    najbliższej okazji pojeżdżę sobie po tobie jak po łysej kobyle.

    Do Twojego poziomu się zniżać nie będzie. Mało mnie to obejdzie co sobie
    o mnie będziesz pisał.
    Jak pisałeś z sensem - to odpisywałem. Jak widzę, że jest tylko na
    zmianę pyskówka Twoja z jakimiś innymi, to omijam szerokim łukiem.

    --
    /__/_* /

  • 30. Data: 2021-07-16 19:29:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 07:59:42 +0200, quent napisał(a):

    > Kogutek nauczył się cytować.

    Ale wciąż ogarnięcie czytnika news go przerasta.
    --
    Jacek
    -I hate haters-