  • 51. Data: 2021-07-17 07:46:09
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 23:33, psychol Zenek Kapelinder pisze:

    > W zasadzie całkowicie się z tobą zgadzam w kwestii że nie wiem kim są inni. W
    zasadzie bo wśród użytkowników grupy jest jeden chory psychicznie uzyszkodnik.
    Dołączył do niego niedawno z innej grupy inny pierdolnięty i stworzyli grupę wsparcia
    na miarę Tworem. Co do twojej sugestii że proponowałem żebyś z innymi wypierdał na
    stworzona specjalnie dla was grupę. Kłamiesz jak stara pomarszczona Indianka. Ani ja
    ani nie zauważyłem żeby ktoś inny chciał cie stąd wygonić. Nie ma w necie zakazu
    bycia na więcej niż jedna grupa. Jak każde twoje oskarżenie to też jest chybione.
    Straszysz. Nazywales mnie wiele razy ubekiem. A co jeśli nim byłem. Niby nic bo od
    dwudziestu lat bym był na emeryturze. Ale jest pewien myk.tak jak dzieci aktorów
    zostają aktorami, lekarzy lekarzami itp. Tak dzieci ubeków dostały pracę w służbach
    różnych. Dzieci moich kolegów z pracy też. Jak bym poprosił żeby cię znaleźli go to
    by było dla nich prostsze niż beknięcie po piwie. I teraz co oni mogą zrobić. Mogą
    poprosic swoich ludzi w aucie żeby źle zaksięgowaniu twoje wpłaty. Po roku sprawa by
    się wyjaśniła i by nawet ZUS przeprosił. Ale roku z zablokowanymi kontami bankowymi
    nikt nie przetrzyma. Zwłaszcza jak nie będzie mógł zapłacić podatków. Wredny numer
    możliwy do zrobienia to wykreślenie z bazy PESEL jako zmarłego. Historia zna takie
    przypadki. Odkręcenie trwa minimum trzy lata. Z rzeczy mniej uciążliwych jest
    szczegółowa kontrola z US. Jeśli byłem ubekiem to naczelnicy to też dzieci i wnuki
    moich kolegow. A ty mnie paragrafami straszysz w sytuacji w której orzekac może syn
    mojego najlepszego kolegi z pracy. Ciekawe jak to możliwe że pamiętasz co było 8 lat
    temu jak nie pamiętałeś jak niedawno pytałeś jak założyć zawór elektromagnetyczny w
    studzience. A wracając do twojej odpowiedzi. Załóż alternatywna grupę. Potrafisz bo
    nie ma rzeczy których nie potrafisz zrobić. Akurat założenie grupy jest proste. Albo
    załóż na pejsbuku grupę zamknięta. Od czasu do czasu dasz zrzut ekranu żeby ci co nie
    zostaną tam przyjęci mieli czego żałować. Kończę bo za dużo czasu dzisiaj ci
    poświęciłem.

    co to za bełkot? ;-)))

    zenusiu, zaloz sobie grupe "dyskusyjna", utworz kilka klonow i dyskutuj
    sam ze soba. moze w koncu osiagniesz "nirwane"? ;-)))
    --
    Runt

  • 52. Data: 2021-07-17 07:46:57
    Od: Runt <r...@s...prv>

    kłamiesz. Teraz ja, kłamiesz psi chuju jak stara pomarszczona cyganka. W tym temacie
    występuje często i się udzielasz. Ale dobrze wiedzieć że nie czytasz co piszę. Przy
    najbliższej okazji pojeżdżę sobie po tobie jak po łysej kobyle.

    > Żeby zbliżyć się do mojego poziomu musiałbyś ostro do góry głowę podnieść. A że
    jesteś dopiero trzecim pokoleniem po chłopach pańszczyźnianych to niemożliwe bo szyja
    ci się tak nie wygnie.

    "intelygent" w pierwszym pokoleniu się odezwal. mieszkasz od pokolen w
    pozydowskiej kamiennicy. jestes obrzezany czy otrzymalliscie ja od UB/SB
    za wierna słuzbe pzpr?

    --
    Runt

  • 53. Data: 2021-07-17 07:47:19
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 18:55, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

    > Pogadaj z pizdziakiem gdzie mu lobotomię robili. W twoim przypadku profesor z
    tabletkami nie ma szans. U pizdziaka lobotomia się nie udała i jest jeszcze gorzej
    ale może ty będziesz miał więcej szczęścia.

    zenusiu, psycholu. w realu jestes załosnym dupkiem, tłustym łysolem
    którego nikt nie szanuje. pyszczenia na forach daje ci poczucie ze
    jestes kims a jestes malym nędznym robakiem niegodnym przygwożdzenia
    łopatą! WON PSYCHOLU!

    --
    Runt

  • 54. Data: 2021-07-17 08:51:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2021 13:54:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Zapiszesz się tam i nikt ci nie bedze śmierdział.

    Ale widzisz, Zenuś, twoja rada jest do dupy. Trzymając się porównania
    tramwajowego, muszę jechać akurat tą linią i tym wozem co ty. Inny
    jedzie gdzie indziej i o innej porze, i nie pasuje.
    No, żeby nie przedłużać. Zostawiam cię w gronie śmierdzieli z jakimi ci
    nie przeszkadza gadać i którym też nie przeszkadza że śmierdzisz. Ty i
    Runt pasujecie do siebie. A ja sobie idę w drugi koniec wagonu :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 55. Data: 2021-07-17 10:03:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-17 o 07:30, Runt pisze:

    > grupa zakompleksionych psycholi na czele z zenusiem robi z każdego
    > forum chlew. marcinek to albo klon albo "swierzak".  merda ogonkiem by
    > zasluzyc na laske zenusia. wkrótce dołacza kolejne klony zenusia. beda
    > ujadac pod dyktando. patrz temat.

    E no przesadziłeś. Nie porównuj Marcina do tego psychopaty, bo on
    ogólnie jest gość na poziomie, ale czasami wali na oślep i przywali nie
    temu, któremu należało.

  • 56. Data: 2021-07-17 18:00:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    w 100% się zgadza. w większości dyskusji ze mną, czasem zachowując
    kulturę, nie potrafisz swojej opinni poprzeć argumentami. JA nie
    twierdzę że nie masz wiedzy. ale wnioski mam takie że coś robisz bo tak.
    nigdy nie próbowałeś inaczej. Jak zadałem pytanie o taktowanie pieca, to
    już nawet najstarsze archiwa nie pamiętają kiedy to było - odpowiedzi
    barak.
    kiedyś dowaliłeś zenkowi bo miałeś kaprys. Zwróciłem Ci uwagę, też
    dostałem kopa za bronienie Twojego wroga.

    > Jak długo jeszcze będziesz tak kłamał?

    Co jest kłamstwem z tego co Kris napisał?
    Pytanie retoryczne. nie musisz odpowiadać.
    ToMasz

  • 57. Data: 2021-07-17 20:03:33
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-15 o 22:03, budynPL pisze:
    > w osiągnięciach życia będziecie sobie mogli wpisać:
    > zniszczyłem wspólne dobro.
    wspolne dobro? to zenus jest wspolnym dobrem? litosci!
    > Gratulacje ze smutkiem załączam...

    wyslij zenusiowi przeprosiny i czekoladki.

    --
    Runt

  • 58. Data: 2021-07-17 20:09:33
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 13:33, psychol Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    odpowiadasz a nie na "wyciągnięty" post

    jako psychopata tak myslisz.
    >pizdziak
    zenusiu, jak sie miewa twoja łechtaczka?
    > vel runt
    c-vel zenus ;-)
    >dziura w dupie
    zenusiu, jak sie miewa twoja asshole rozwalona przez kumpli hansa?
    > i to cię tak psi synu boli.
    zenus, psi bękart. rodowodowy! ;-)))
    >ty pisząc o mnie kłamiesz
    nie mam powodu. tylko prawde. jak inni. jestes psycholem.
    < i dlatego to po mnie jak woda po gęsi.
    jak po kazdym przygłupie.
    > I ojca nie kop.
    ty nie masz ojca. jestes bękartem.
    > Ty już dobrze wiesz po czym i kiedy.
    zenusiu, trzymaj swego tate za fiuta by mógł sie wysszczac.

    no wielbiciele zenusia, jak sie wam podoba taki styl? ;-)))

    uspokujcie tego psychola. ;-)))

    --
    Runt

  • 59. Data: 2021-07-17 20:13:21
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 16:30, Kris pisze:

    > Wpisz Sobie do CV ze potrafisz śmiecić.
    ty wpiswz sobie ze razem z zenkiem zbieracie smieci.
    > Nawet śmiecenie Tobie nie wychodz.
    wychodz, wychodz.
    > Skrypt który syn sąsiada Tobie napisał lipny
    ooo toi wy sie znacie? ;-)))
    >jest bo po na ten sam mój wątek kilka razy odpisuje
    wiesz o czym bełkoczesz?
    > Czyli zwielokrotniasz liczbę śmieciowych postów na tej grupie.
    idz z tym do zenusia. kup mu biale roże, bwacie sie girles.
    > Znaczy srasz dwa razy na tą samą wycieraczkę.
    znasz to z autopsji?
    > Po dwakroć więc przeprosić powinieneś.
    a zenus ile razy powinien?
    >A nie przeprosiłem ani razu
    tacy jak ty nie przepraszaja, uwazaja ze maja zawsze racje. psychopaci z
    kompleksem małego członka.

    --
    Runt

  • 60. Data: 2021-07-17 20:13:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 22:28:42 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Każda Twoja wypowiedź to chamskie odzywki,
    > kłamstwa, ironia i sarkazmy.
    .Po raz kolejny PROSZĘ- wskaż -link/cytat) gdzie/ kiedy byłem wobec Ciebie chamski/
    kłamałem

    > Proszę Cię zacznij myśleć i nie wdawaj się w awantury

    O to też Ciebie proszę. Nie sraj na wycieraczki, znaczy nie zasmiecaj wspólnego
    dobra.

    > Mnie wcale nie bawi zaśmiecanie grupy i naprawdę mam odczucia
    > ambiwalentne co do moich osiągnięć w tym zakresie

    Żadne osiągnięcia, dziecinada zwykła na poziomie idioty Runta.

    >Zrobiłem to, bo już przesadziliście razem z Zenusiem w
    > rzucaniu oszczerstw i wymyślaniu chamskich historyjek pod moim adresem.

    Wskaż gdzie i kiedy
    Albo dotrzymają tego co kilka dni temu napisaleś gdzie obiecałeś mi nie odpisywać.