  • 11. Data: 2010-09-11 18:51:54
    Temat: Re: pilarka spalinowa z biedronki
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-11 19:42, tofik pisze:
> [...]
    tu:http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslo
    we/oferta_tygodnia/

    > kupiona
    > wyrzynarka z biedronki z przed
    > 4lat mozna bylo tesciowa po
    > szyi gilgotac. KICHA!!!

    4 LATA używałeś JEDNEGO brzeszczotu?!
    No to gratuluję pomysłowości.

    --
    AW

  • 12. Data: 2010-09-11 20:03:02
    Od: tofik <e...@i...pl>

    On 11 Wrz, 20:51, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

    tu:http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslo
> [...]

    nie nie ruszyla nawet listewki 2x2cm
    mocy zabraklo.

  • 13. Data: 2010-09-12 08:03:13
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
    > skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

    to spróbuj w jakimś sklepie "firmowym", najpierw poczekasz dwa
    tygodnie na "naprawę", a potem się dowiesz, że sprzęt był używany
    niezgodnie z warunkami gwarancji, jak chcesz, to rzeczoznawcę
    powołuj...
    ja w tym sezonie spaliłem już czwartą kątówkę za 40 PLN z Leroy
    Merlin, zajeżdżając po drodze zwracałem i kupowałem następną w ciągu
    15 minut... ale fakt, najbardziej denerwujące jest, że psuje sie
    podczas pracy i już po robocie... teraz kupiłem jakiegoś Pegasusa za
    dwa razy tyle... i wciąż działa :-), a jak padnie to znowu do Leroya

    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2010-09-12 15:18:17
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    s_13 <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >tygodnie na "naprawę", a potem się dowiesz, że sprzęt był używany
    >niezgodnie z warunkami gwarancji, jak chcesz, to rzeczoznawcę

    Az nieprawdopodobne.

    >ja w tym sezonie spaliłem już czwartą kątówkę za 40 PLN z Leroy
    >Merlin, zajeżdżając po drodze zwracałem i kupowałem następną w ciągu
    >15 minut...

    Super.

    >ale fakt, najbardziej denerwujące jest, że psuje sie
    >podczas pracy i już po robocie... teraz kupiłem jakiegoś Pegasusa za
    >dwa razy tyle... i wciąż działa :-), a jak padnie to znowu do Leroya

    No kurde, czad. Tak mozna jechac cale zycie na nowych, co nie?

  • 15. Data: 2010-09-12 15:25:49
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-11 22:03, tofik pisze:

    tu:http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslo
    we/oferta_tygodnia/

    > nie nie ruszyla nawet listewki 2x2cm
    > mocy zabraklo.

    To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
    Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
    I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę
    do prądu?

    --
    AW

  • 16. Data: 2010-09-12 16:05:05
    Od: tofik <e...@i...pl>

    On 12 Wrz, 17:25, AW <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > To ty tofik musisz być DUPA nie z tej ziemii!
    > Taką listewkę to można kapslem od coli przeciąć.
    > I tak nawiasem mówiąc, włączyłeś tę wyrzynarkę

    słuchej przegryzc od biedy
    tez mozna, ale czlowiek
    chce se jednak
    ulzyc jak ulzyc
    zaszpanowac
    namiastka luksusu
    a wtyczka? czekaj
    chyba se do nosa
    wsadzilam pasowalo jak ulal.

  • 17. Data: 2010-09-13 19:13:33
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-09-11 18:33, Przesmiewca pisze:

    > Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
    > skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

    To podałem jako przykład i standard, mnie bardzo zaskoczyła inna sprawa
    - kupiłem radio samochodowe z Biedronki, używałem z pół roku, któregoś
    razu wszedłem do jakiegoś sklepu, panel od tego radia leżał w wózku. Gdy
    podjechałem do kasy i wyłożyłem towar, wyjechałem wózkiem za kasę i
    czekałem aż mnie skasuje ekspedientka. Jakiś gówniarz w tym czasie
    buchnął ten panel, nawet nie zdążyłem zareagować. Wkurzyłem się, bo niby
    po co komuś sam panel. Ale nic, jak wróciłem do domu, to wszedłem na
    stronę Biedronki, znalazłem numer do jakiegoś centrum, zadzwoniłem,
    myślałem, że może mają jakiś panel od jakiegoś radia z serwisu.
    Powiedziałem co i jak, podałem dane w której Biedronce kupiłem, dane z
    paragonu i konsultantka powiedziała, że się odezwie w ciągu 2 tygodni.
    Minął tydzień i dzwoni, z pytaniem, gdzie wysłać ten panel, podałem dane
    i spytałem ile to będzie kosztować. Odpowiedź mnie zamurowała - nic,
    nawet za przesyłkę nie musiałem zapłacić. No takiego podejścia na
    polskim rynku, to ze świecą szukać, dlatego uważam, że nigdzie indziej
    nie dostanę lepszych warunków gwarancyjnych i dlatego tam kupuję różne
    sprzęty, polecać również będę.

  • 18. Data: 2010-09-14 13:20:00
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Ktoś mógłby skrobnąć parę zdań o tym co warta jest dostepna obecne w
    biedronce pilarka spalinowa widoczna tu:
    http://www.biedronka.pl/oferta/artykuly_przemyslowe/
    oferta_tygodnia/

    link nie aktualny.
    Trzeba by wyczaic jaki to konkretnie model pilarki i ile kosztuje 'na wolnym
    rynku'.

    np. byl w biedronce mlot udarowy za 119 zl, ktory wyglada mi na einhell BBH
    850/1 normalnie w cenie +200zl.

    --
    pozdr Z.

  • 19. Data: 2010-09-14 15:26:34
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Działa ładnie ta piła. Kroi drewno, jak masełko.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/