  • 1. Data: 2010-09-29 22:09:24
    Temat: pioruny
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Chyba tu najlepiej zapytac:
    - czy znacie przypadki aby piorun uderzył w drzewo z gniazdem bociana?
    - słyszeliście aby piorun zabił sarne, jelenia, dzika itd?
    SJS

  • 2. Data: 2010-09-29 22:57:13
    Temat: Re: pioruny
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 00:09:24 +0200, SJS napisał(a):

    > Chyba tu najlepiej zapytac:
    > - czy znacie przypadki aby piorun uderzył w drzewo z gniazdem bociana?
    > - słyszeliście aby piorun zabił sarne, jelenia, dzika itd?
    > SJS

    Ile to rzeczy jest na swiecie, o których nigdybym nie pomyślała ;-PPP

  • 3. Data: 2010-09-30 06:22:29
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "SJS" wrote...
    > - czy znacie przypadki aby piorun uderzył w drzewo z gniazdem
    bociana?

    Tak, ale nie podam zdjęć :) W każdym razie jest to zdarzenie
    wyjątkowe!
    Słyszałem o potwierdzonym jednym takim przypadku, ponieważ jest to
    pogranicze Mazowsza i Podlasia to bocianów tam jest mnóstwo i
    zdecydowanie częściej piorunem dostają ludzie niż bociany. W przypadku
    o którym słyszałem dostali jedni i drudzy, tzn. na chałupie było
    gniazdo bocianów z bocianami a pod dachem mieszkali ludzie.

    > - słyszeliście aby piorun zabił sarne, jelenia, dzika itd?

    Ta zwierzyna przebywa głównie w lasach, nadchodząca burza skłania je
    do szukania "dobrych" kryjówek ... te które zostawały na polach w
    czasie burzy na żerowanie zostały już dawno wybite, pozostały tylko te
    "bojaźliwe" :)
    A.

  • 4. Data: 2010-09-30 06:36:58
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-09-30 08:22, Aaron pisze:

> [...]
    > do szukania "dobrych" kryjówek ... te które zostawały na polach w
    > czasie burzy na żerowanie zostały już dawno wybite, pozostały tylko te

    To akurat moze byc nieprawda. Widzialem nadchodzaca okropna
    nawalnice, chmury siegaly ziemi.. Na chwile przed finalem
    na łąkach (dolina Narwi, wiec widok bardzo szeroki) pokazalo
    sie stado saren. Bylo to dziwne, bo saren w dzien raczej
    nie widac. Sarny wyszly z lasu na otwarta przestrzen.

    Chwile podem wiatr polamal brzegowe drzewa lasu.

    pozdro
    --
    A S

  • 5. Data: 2010-09-30 07:17:39
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > nie widac. Sarny wyszly z lasu na otwarta przestrzen.
    >
    > Chwile podem wiatr polamal brzegowe drzewa lasu.

    Pioruny walą w grzeszników i tych,których ktoś przeklął,np. niech cię szlak
    trafi,no to trafi.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 6. Data: 2010-09-30 08:00:01
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Pioruny walą w grzeszników i tych,których ktoś przeklął,np. niech cię
    > szlak
    > trafi,no to trafi.

    Jeśli pioruny walą w grzeszników to nie grzesz przeciw mowie ojczystej.
    Mirku - wędruj szlakami a szlagu życz kumuś - jeśli już musisz, ale to też
    grzech.
    :-))

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 7. Data: 2010-09-30 10:51:41
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > Mirku - wędruj szlakami a szlagu życz kumuś - jeśli już musisz, ale to też

    Zastanawiałem się,co może trafić takiego paskudnika,doszedłewm do wniosku,
    że szlagi to mało precyzyjnie określone urządzenie do trafiania,raczej jasna
    ścieżka na niebie,którą naginając logikę,można nazwać szlakiem.
    Nie kalecza polska mowa,bo to grzecha narodowa.
    Pozdrawiam.mirzan