  • 1. Data: 2014-07-06 19:50:58
    Temat: plyn hydrauliczny na scianie - czym zmyc przed malowaniem?
    Od: Adam <a...@g...com>

    Hej :)

    Wykanczam garaz -> mam tam narazie goly tynk. Jakis czas temu (ze dwa lata
    temu) na jedna sciane prysnal mi z weza plyn hydrauliczny - male plamki (2x2cm)
    ale na powierzchni ~2-3m2). Chce teraz ta sciane malowac - przypuszczam ze
    farba w tych miejscach nie bedzie sie zbytnio trzymac. Co byscie (poza
    solidnym zagruntowaniem) jeszcze z tym zrobili? Czym zmyc? Tynk
    cementowo-wapienny, narazie przejechalem cala sciane myjka cisnieniowa -
    po wyschnieciu oczywiscie widac jeszcze lekko swiecace plamki - na 100%
    farba na to nie zlapie (obawiam sie czy grunt w ogole chwyci :)

    Myslalem o jakims mocnym srodku na tluszcz (mam pare preparatow raczej
    przemyslowych) i normalnie to wyszorowac szczotka i splukac jeszcze raz
    karcherem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2014-07-06 21:54:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    weż trochę tego płynu hydraulicznego, i zobacz jaki środek chemiczny go
    rozpuszcza. czy benzyna, czy aceton, czy może jakiś dimer? Bo myć ścianę
    na ślepo - nie dobra metoda....

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-07-06 22:50:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 lipca 2014 21:54:23 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > weż trochę tego płynu hydraulicznego, i zobacz jaki środek chemiczny go
    > rozpuszcza. czy benzyna, czy aceton, czy może jakiś dimer? Bo myć ścianę
    > na ślepo - nie dobra metoda....

    O ile mnie pamiec nie myli to byl to HIPOL - olej hydrauliczny do
    hydrauliki silowej (koparka). Niestety nie mam juz opakowania :(
    Masz jakis pomysl co moze go rozpuscic? :) Zebym tylko nie zapackal sobie
    tej sciany jeszcze gorzej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-07-07 10:19:53
    Od: "Wojtus" <w...@n...dla.ciebie>

    http://www.autochemia24.pl/product-pol-531-K2-BRAKE-
    CLEANER-Srodek-do-czyszczenia-hamulcow-600-ml.html