  • 21. Data: 2012-02-28 18:47:49
    Temat: Re: płytki 1,70m czy do sufitu ?
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Płytki do sufitu w łazience to moim zdaniem tandeta, takie prosektorium;)

    http://tapety.joe.pl/na-pulpit/zrobione-przez-czlowi
    eka/pokoje/zielone-wnetrze-prosektorium/

    tu mają do połowy...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 22. Data: 2012-02-28 18:48:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 28 Lut, 19:29, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Ty jestes z tych co cenia sobie cudze doswiadczenie czy wolisz sie
    > ponabijac?

    Poprostu nie rozumiem jak mozna polozyc plytki podlogowe na sciany.
    Sam kafelkowalem swoja kuchnie i dwie lazienki i zjezdzilem caly slask
    przy szukaniu plytek i nie przypominam sobie kolekcji plytek do
    ktorych nie byloby do kompletu plytek podlogowych i sciennych. Ty masz
    chyba jakis problem skoro wszystko Ci wychodzi inaczej niz u innych.
    Ze sciany wystaje mi po ~10cm kabla miedzianego - moje gniazda nie
    maja zaciskow gdzie sruba wkreca sie w kabel tylko wsadza sie go
    miedzy dwie blaszki, ktore sciska srubka. Nawet pudzian by tego nie
    scisnal tak zeby kabel zlamac, bo predzej urwie sie gwint tej
    srubeczki. A nawet jakby jakims cudem urwal te 3mm, to zostaje jeszcze
    33 takich kawalkow - tyle razy mozna urwac zeby trzebabylo kabelek
    przedluzyc! Dobrze pamietam, ze to Ty masz po 16 skretek w pokojach ?
    Paranoja goni paranoje :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 23. Data: 2012-02-28 18:57:39
    Temat: Re: plytki 1,70m czy do sufitu ?
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > przy szukaniu plytek i nie przypominam sobie kolekcji plytek do
    > ktorych nie byloby do kompletu plytek podlogowych i sciennych.

    a na tych plytkach jest napis: "PODLOGOWE"...:-)
    z tymi kolekcjami, to róznie bywa... ja znalazlem kilka, które mi sie
    podobaly na sciane, ale byly to wlasnie plytki podlogowe, zazwyczaj mniej
    polyskliwe, z lekka faktura, a ze odporniejsze, to nie wada chyba... troche
    kreatywnosci kolego...:-)))

    pozdrawiam
    s_13

  • 24. Data: 2012-02-28 19:09:32
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    o4g2000vbb.googlegroups.com...

    > Dobrze pamietam, ze to Ty masz po 16 skretek w pokojach ?

    Dokładnie, Jeszce pamiętam że rury pex od wody ma wsadzone w drugich rurach
    osłonowych, do majsterkowania używa jednocześnie 3 wkrętarki(jedna do
    wierteł, druga do bitów, trzecia o czegoś jeszcze), głośniczki od radia w
    każdym pomieszczeniu i tego typu podobne wynalazki;)
    >Paranoja goni paranoje :)

    Fakt. Ale jak mawiał mój ojciec: "nie mój cyrk nie moje małpy"

  • 25. Data: 2012-02-28 19:39:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 28 Lut, 15:59, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Uzywalem wiertel:
    > -zwykle widiowe
    > -Widiowe - lopatka
    > -koronkowe diamentowe.

    Widia sie nie nadaje. Ja wiercilem mniejwiecej takim:

    http://www.budujesz.pl/wiertlo-do-plytek-expert-for-
    ceramic-2608587161-bosch-42601/

    Tam gdzie widia "mielila" w miejscu - to wiertelko wchodzilo w plytki
    jak w maslo.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 26. Data: 2012-02-29 10:21:13
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 28 Lut, 19:48, Adam <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > maja zaciskow gdzie sruba wkreca sie w kabel tylko wsadza sie go
    > miedzy dwie blaszki, ktore sciska srubka.
    W kostkach tak jest. Nie wiedziales?

> [...]
    > srubeczki. A nawet jakby jakims cudem urwal te 3mm, to zostaje jeszcze
    > 33 takich kawalkow - tyle razy mozna urwac zeby trzebabylo kabelek
    Jak sie cieprok do gniazdka dobierze to jest w stanie obciac z
    rozmachem "bo mu sie nie miesci" i w rezultacie kabelek sie robi
    krotki i przy wpadce jest problem.

    Jesli uwaznie czytasz to wywnioskujesz ze to o czym pisze to nie norma
    a wlasnie wpadka. I nie twierdze ze tak trzeba zrobic. tylko ze dobrze
    tak zrobic.

    > Dobrze pamietam, ze to Ty masz po 16 skretek w pokojach ?
    > Paranoja goni paranoje :)
    Masz z tym problem?

  • 27. Data: 2012-02-29 10:23:26
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > przy szukaniu plytek i nie przypominam sobie kolekcji plytek do
    > ktorych nie byloby do kompletu plytek podlogowych i sciennych.
    Czytaj ze zrozumieniem to co napisalem. Tam jest wyjasnione dlaczego
    na sciany poszly plytki podlogowe.
    Cenie swoj czas. Dodatkowe 50zl tu czy tam skutkujace zaoszczedzeniem
    2h roboty powoduje ze jestem sporo na plusie...

  • 28. Data: 2012-02-29 11:56:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 29 Lut, 11:21, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > W kostkach tak jest. Nie wiedziales?

    A po co uzywasz kostek w puszce z gniazdem ? Na cala swoja instalacje
    w zadnym gniazdku nie uzylem ani jednej kostki.

    > Jak sie cieprok do gniazdka dobierze to jest w stanie obciac z
    > rozmachem "bo mu sie nie miesci" i w rezultacie kabelek sie robi
    > krotki i przy wpadce jest problem.

    Wiec wyeliminuj problem - czyli ciaproka. Ja sobie sam instalacje
    robilem - Ty zapewne u siebie tez skoro ogarniasz po 16 skretek w
    pokoju. Wiec o jakim ciaproku mowisz ?

    > Masz z tym problem?

    Nie - ale uswiadamia mi to troche z kim mam do czynienia :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 29. Data: 2012-02-29 11:59:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 29 Lut, 11:23, ptoki <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > Cenie swoj czas. Dodatkowe 50zl tu czy tam skutkujace zaoszczedzeniem
    > 2h roboty powoduje ze jestem sporo na plusie...

    Aaaahaaa... Czyli po to zeby oszczedzic 2h czasu polozyles kafelki
    podlogowe na sciane. A potem straciles 4h bo nie dalo sie w nich
    wywiercic dziur ? :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 30. Data: 2012-02-29 12:37:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ptoki wrote:

    > Wystarczy mocno przykrecic srobka ktora ma ostry koniec gwintu. potem
    > pare razy wygiac i drut sie lamie.

    dlatego powinno sie uzywac zlaczek typu wago, bo zaciski skrecane sa
    niebezpieczne.

    z drugiej strony gniazdka i wylaczniki nie maja raczej zlaczek na srubke
    wprost tylko dwie blachy zgniatajace drucik.