  • 11. Data: 2010-02-12 08:17:09
    Temat: Re: plytki ceramiczne niskobudzetowe :)
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    W dniu 2010-02-11 19:14, grzeda pisze:

    > Ponizej 40 PLN? Ostatnio robilem niskobudzetowy remont i szukalem
    > ponizej 10 ;) Ostatecznie kupilem za 15. Nie wiem czy moj obraz w
    > zwiazku z tym jest skrzywiony, ale odnosze wrazenie ze ponizej 40 PLN to
    > mniej wiecej polowa oferty Castoramy.
    Moze to byla prowokacja? Za 15zl mozna w kazdym markecie kupic. 2 lata
    temu kupilem za 8zl. Koncowka ale akturat tyle ile potrzebowalem. Nie
    widze roznicy jakosciowej pomiedzy tymi za 8zl(kuchnia) a innymi na
    60zl, ktore mam w lazience

  • 12. Data: 2010-02-12 08:33:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Wojtek napisal:
    > Nie widze roznicy jakosciowej pomiedzy tymi za 8zl(kuchnia) a innymi na
    > 60zl, ktore mam w lazience

    Ja sam kladlem i niestety widzialem. Te za 50 zl/m2 brane ze specjalistycznej
    hurtowni byly plaskie, kwadratowe i trzymaly wymiar. Te za 20 zl/m2 z budmarketu
    byly wkleslo-wypukle, rownolegloboczne i mimo deklarowanej kalibracji wymiar
    byl wielkoscia losowa.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2010-02-12 09:03:18
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 12 Lut, 09:33, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

> [...]
    > byly wkleslo-wypukle, rownolegloboczne i mimo deklarowanej kalibracji wymiar

    Potwierdzam.
    Ja nawet kupowalem takie za 100PLN/m2 - gres- format 50x50. I tez byly
    lekko wypukle o dziwo tylko w jedno strone jakies 0,2 mm. Druga strona
    trzymala plaskosc. Tak wiec przed zakupem najlepiej isc z katownikiem
    i przymiarem prostoliniowosci.
    Druga sprawa to jest kolor masy plytki wazne aby byla wtej samej
    koloryce co glazura. Np ciemna glazura-jasna masa- tniesz - masz
    jakies wyszczerbienia i juz widac jak cholera. Nawet fuga nie pomaga.
    Przewaznie te tanie wlasnie maja rozna glazure na tym samy
    podkladzie.
    Inna sprawa to twardzosc plytki /podkladu,masy/- kladlem w lazience na
    scianie takie plyteczki bo fajne i w miare nowoczesne i co
    najwazniejsze tanie http://picasaweb.google.pl/lh/photo/j44XMIagrS6zFoX0
    WH1Mdw?feat=directlink
    ale strasznie miekkie. Wystarczylo za mocno walnosc mlotkiem w czasie
    klejenia i moznabylo je rozwalic.
    Po polozeniu sa ok.

  • 14. Data: 2010-02-12 15:03:47
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    pornografia dziecieca?

  • 15. Data: 2010-02-12 15:14:52
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 12 Lut, 16:03, "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote:
    > pornografia dziecieca?

    raczej brak innego zdjecia, ale jesli cie drazni mozesz nie ogladac.
    Pozatym pornografia to raczej inaczej wyglada, nieprawdaz.

  • 16. Data: 2010-02-12 15:50:14
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > pornografia dziecieca?

    Od pornografii dziecęcej specejalistą na tej grupie jest Marek Dyjor :))))

    MS