  • 1. Data: 2011-10-02 06:07:13
    Temat: płytki w łazience wąskiej i długiej
    Od: "tr" <x...@W...gazeta.pl>

    Witam

    mam do adaptacji lazienkę która ma szerokoski 1,2 a długosci ze 2,6m - jak
    polozyc plytki zeby nie zniwelować wrazenie klastrofobi ? nie ma szans na
    przysznic jedynie toaleta wczodzi w gre i umywalka na sciane drabinka
    grzejnik

    czy jest jakis sposob zeby oszukac oko?

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2011-10-02 06:59:45
    Temat: Re: płytki w łazience wąskiej i długiej
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik tr napisał:
    > czy jest jakis sposob zeby oszukac oko?

    1,2 m to trochę mało, ale jak dasz podłużne - prostokątne płytki
    poziomo, tzn dłuższym bokiem poziomo, to trochę optycznie uratujesz
    sytuację.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-10-02 08:46:33
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > czy jest jakis sposob zeby oszukac oko?

    lustra

  • 4. Data: 2011-10-02 11:02:18
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > czy jest jakis sposob zeby oszukac oko?

    tak myślę, przenoszę logikę z ubrań, jeżeli jest ktoś
    gruby raczej nie powinien zakładać bluzy w poziome paski
    a szczupli i wysoci nie powinni zakładać ubrań w pionowe paski.

    Wyda się, że płytki które będziesz zakładał powinny być niskie
    i szerokie no i jasne. Do tego na wysokości 1,3 do 2m wtawić jakieś lustra
    na ścianach dłuższych aby uzyskać optyczne wrażenie bardziej
    kwadratowego pomieszczenia a nie wąskiej klitki. Sufit raczej
    w odcieniu ciemniejszym, aby zniwelować wrażenie "komina",
    optycznie powinien się obniżyć.
    Jednak to tylko teoretyzowanie, ponieważ nigdy czegoś podobnego
    nie robiłem. Może znajdzie się jakiś grupowicz, który fizycznie wykonał
    coś podobnego i pewnie znacznie lepiej doradzi.

    wydaje się też logiczną ostatnia odpowiedz tutaj:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,7,58194719,58194719,P
    lyki_w_waskiej_lazience_Pomozcie_.html?v=2

    tutaj trochę poczytaj:
    http://www.urzadzamy.pl/praktyczne-porady/odpowiedz/
    12593,jak-urzadzic-waska-i-dluga-lazienke_

  • 5. Data: 2011-10-05 18:23:01
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    W dniu 2011-10-02 13:02, Darek pisze:

    > Jednak to tylko teoretyzowanie, ponieważ nigdy czegoś podobnego
    > nie robiłem. Może znajdzie się jakiś grupowicz, który fizycznie wykonał
    > coś podobnego i pewnie znacznie lepiej doradzi.

    Ave
    Ano jest taki - temat przerabiany 2 lata temu.
    płytki standard 25x20 - jedna sciana stopniowana biało-brazowo, druga
    cała biala.
    do tego na koncu zabudowana wanna narozna

    tak wyglada teraz, a tak wygladała kiedys
    wymiary 1,1 x 3,5 - na koncu (tam gdzie wanna) 1,2 szerokosci

    łazienka przerobiona ze starej spizarni oraz kibla na półpiętrze - stąd
    pozostałości po starym nadprożu - brawie jak bizancjum :)

    https://picasaweb.google.com/jpparo/Lazienka2009

    przemek

  • 6. Data: 2011-10-06 11:26:26
    Od: Kwiecisty <k...@s...com>

    W dniu 2011-10-05 20:23, Przemek pisze:

> [...]
    >
    > łazienka przerobiona ze starej spizarni oraz kibla na półpiętrze - stąd
    > pozostałości po starym nadprożu - brawie jak bizancjum :)

    Jeżeli chcesz sobie powiększyć optycznie łazienkę wąską a długą, daj
    duże płytki (ja dałem takie metrowej długości prostokąty, szerokość 30
    cm), tak, aby było jak najmniej kratki z fug. Kolorystycznie to jak już
    ci podejdzie, ale raczej nie ciemne kolory.

    Pozdr,
    Tomek

  • 7. Data: 2011-10-15 19:59:25
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    W dniu 2011-10-02 08:07, tr pisze:
> [...]
    > polozyc plytki zeby nie zniwelować wrazenie klastrofobi ? nie ma szans na
    > przysznic jedynie toaleta wczodzi w gre i umywalka na sciane drabinka

    Ja tak z innej beczki.
    MAm łazienkę o podobnych wymiarach - 130x260 i mam tam prysznic (90x130)
    , umywalke 50-tke i nirmalny kibelek (zanbudowany) i jest komfortowo.
    JAk to możliwe, że Tobie się to nie mieści?

    m.