  • 41. Data: 2015-07-28 09:56:13
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 09:53:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Bo Ty kupiłeś;) A ci co kupili wtedy inne reku to idioci bp kupili gorsze i
    drozsze;) W sąsiednich wątkach coś o czubku nosa pisali...
    > 6523485325 razy lepsze?

    Nie idz w slady ghosta :) Nigdzie nie napisalem, ze inni co kupili byli idioci.
    Po prostu MOIM zdaniem wybor byl najlepszy i jak widze taki wybor podjela
    bardzo duza ilosc osob - zarowno wsrod moich znajomych jak i nieznajomych -
    widac to chocby po ilosci osob pytajacych / uczestniczacych w dyskusjach
    o reku na chocby forum muratorowym.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2015-07-28 09:56:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 09:54:52 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Co szybciej zniknie zakopane
    >
    > Ile kosztuje metr szescienny styropianu?

    Ale ten reku nie sklada sie z samego styropianu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2015-07-28 10:01:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 09:54:33 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No w porzadku. Zdaje sobie sprawe ze duzy producent ma duze znizki na zakup,
    > mimo wszystko cena poszczegolnych elementow to nie cena koncowa urzadzenia :)
    Więc z 300euro sztuka zrobiło się poniżej 100euro sztuka pewnie.

    > Patrzac w ten sposob to np. wszystkie firmy odziezowe robia kazdego z nas
    > glupka, bo przeciez material na t-shirta kosztuje ze 2-3 pln, a kupujesz go
    > za 30-60 pln, to jest dopiero przebitka :D
    Po 8zł t-shirty na lokalnym targowisku widuję;)

  • 44. Data: 2015-07-28 10:04:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-28 o 09:56, Adam Sz. pisze:

    > Ale ten reku nie sklada sie z samego styropianu :-)

    To jest jak rozmowa o okapie Bora. Jest, dziala a najbardziej zadowolony
    jest producent i sprzedawca.

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2015-07-28 10:07:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 10:01:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Po 8zł t-shirty na lokalnym targowisku widuję;)

    Widywac to ja na aliexpress widuje nawet tansze. Pytanie, za ile kupujesz :-)

    Irytujaca robi sie ta grupa -> krytykujecie, ze czubka wlasnego nosa nie
    widze, a sami atakujecie, ze se kupilem takie wlasnie reku. Ze dalem sie
    wciagnac w marketing, bo drogo, hurr durr, trzeba bylo zbic bude z desek
    i wstawic wentylatorki z kompa, hurr durr, firmy oszukujo bo zarabiajo! :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2015-07-28 10:07:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 09:56:57 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ale ten reku nie sklada sie z samego styropianu :-)
    To wiemy. Ale to Ty pierwszy wyjechałeś z 2*300euro, a po krótkiej dyskusji
    zaoszczędziliśmy 400euro na samych wentylach.

  • 47. Data: 2015-07-28 10:09:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 10:04:28 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To jest jak rozmowa o okapie Bora. Jest, dziala a najbardziej zadowolony
    > jest producent i sprzedawca.

    Ale ja jestem bardzo zadowolony z niego, mysle, ze Quent tez potwierdzi :)
    Dziala doskonale, a ze jest oparty na porzadnych komponentach - dlatego
    nie rozlecial sie po 5 latach, jak pekajace kogutkowe rury :-) No i byl
    jednym z najtanszych reku na rynku jak go kupowalem, wiec czemu mialbym
    sobie pluc w brode, ze go kupilem? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2015-07-28 10:11:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Po 8zł t-shirty na lokalnym targowisku widuję;)

    a potem się wszyscy dziwią, że pracodawcy chcą płacić po 3zł za gdzoinę
    o ile w ogóle

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2015-07-28 10:13:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 10:07:40 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > i wstawic wentylatorki z kompa, hurr durr, firmy oszukujo bo zarabiajo! :D

    Ale co mamy Ciebie atakować? To Ty pisałeś 10-15%, 2x300euro, najlepszy reku itp. Ja
    tylko drobne korekty do tych rachunkow wprowadziłem.
    Urządzenie proste jak budowa cepa to i nie dziw się że dociekamy skąd te 8tys.

  • 50. Data: 2015-07-28 10:13:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 10:07:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To wiemy. Ale to Ty pierwszy wyjechałeś z 2*300euro, a po krótkiej dyskusji
    zaoszczędziliśmy 400euro na samych wentylach.

    OK ale do czego dazysz / dazycie w tej dyskusji? :-)

    Pokazcie reku podobnej wydajnosci z wymiennikiem sprawnosci min. 85% przy
    400m3/h pobierajacym przy tym ponizej 150W w nizszej cenie - wtedy mozemy
    gadac, bo takie wyliczanki to mi przypominaja watek o cenie pomp ciepla -
    jakos konkurencja coraz wieksza, a te drozeja zamiast taniec :-)

    To albo podstawowe prawo ekonomii zakonczylo swoj zywot albo po prostu nie
    macie racji :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.