  • 31. Data: 2013-08-05 23:06:29
    Temat: Re: pobór energii przez WM
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 Aug 2013 13:45:06 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Kocham takie pierdolenie głupot "odzyskuje chłód". Takie teksty możesz
    > wstawiać kretynom. Chuja odzyskuje a nie chłód.

    widać, że na rekuperacji znasz się jak na czytnikach

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2013-08-05 23:57:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    potrafię lepiej niz Ty uzyć czytnika

  • 33. Data: 2013-08-06 00:01:04
    Od: k...@g...com

  • 34. Data: 2013-08-06 07:54:12
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-08-05 21:16, /// Kaszpir /// pisze:
    > No chyba ze szczelnie pozamykasz okna

    Chyba nie chcesz napisać, że używasz WM przy otwartych oknach? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 35. Data: 2013-08-06 07:55:51
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-08-05 22:45, k...@g...com pisze:
    > Chuja odzyskuje a nie chłód.

    Ale kretyn... sam się pcha do KFa

  • 36. Data: 2013-08-06 07:58:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-08-05 21:19, /// Kaszpir /// pisze:
    > Ale w lato wolę mieć duuużo więcej powietrza

    A tak z ciekawości - ile m3/h tłoczy Ci WM na normalnym biegu?

  • 37. Data: 2013-08-06 08:11:13
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 05.08.2013 22:33, Adam wrote:
    > Jak mozesz miec wylaczona wentylacje w lato? U mnie nawet jak za nisko puszcze to
    reczniki nie schna :-)
    musi chodzic 150m3 wtedy jest 100% komfortu i wszystko schnie w mig!

    No nie wiem,. Okna sa otwarte, jest przeplyw powietrza i wszystko schnie
    w mig.
    Moze masz drzwi w domu wszystkie pozamykane ?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 38. Data: 2013-08-06 08:23:42
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > A czy te osoby maja klimę, bo wydaje mi się, że nie :-)

    Ja jako jeden z tych co nie uzywa WM w lecie nie posiadam klimy.
    Gdyby klimatyzacja byla uzywana to wtedy obowiazkowo zamkniete okna i
    wlaczony odzysk.
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 39. Data: 2013-08-06 08:28:25
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-08-05 22:33, Adam pisze:
    > U mnie nawet jak za nisko puszcze to reczniki nie schna :-)

    Mam okienko w łazience ;-)
    Ale drugą, główną mam jeszcze nie zrobioną, no i tam nie ma okna więc
    podejrzewam, że jak już zacznę ją używać to WM będzie pracować non-stop.

  • 40. Data: 2013-08-06 12:26:53
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 07:55:51 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Ale kretyn... sam się pcha do KFa
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,

    > ElipsaDesign: www.elipsa.info

    Kretynami są tacy co wierzą ze za mały rekuperator jest cudowny.