  • 1. Data: 2009-12-18 14:20:19
    Temat: pochłaniacz wilgoci czas działania
    Od: " Ashleen" <a...@W...gazeta.pl>

    Kupiłam humistop:
    od trzech dni stoi w pokoju, szyby jak były tak są zaparowane, nie widzę różnicy.
    Ktoś mi wcisnął bubel czy to poprostu nie działa tak szybko

  • 2. Data: 2009-12-18 18:52:48
    Temat: Re: pochłaniacz wilgoci czas działania
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik " Ashleen" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Kupiłam humistop:
    > od trzech dni stoi w pokoju, szyby jak były tak są zaparowane, nie widzę
    > różnicy.
    > Ktoś mi wcisnął bubel czy to poprostu nie działa tak szybko

    No i będziesz miał zaparowane jak masz dużą wilgoć.. po. ok. 3-5 dniach
    zacznie się w pojemniku zbierać woda, starcza na ok. 1-2 miesiące wkład..

  • 3. Data: 2009-12-18 19:36:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 19:52:48 +0100, Lukasz napisał(a):

    > Użytkownik " Ashleen" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > No i będziesz miał zaparowane jak masz dużą wilgoć.. po. ok. 3-5 dniach
    > zacznie się w pojemniku zbierać woda, starcza na ok. 1-2 miesiące wkład..

    Lepiej kupić np taki:
    http://www.osuszacze.pl/index.php?menu=osuszacze
    Mam, chwalę. Innej firmy, ale to nie ma znaczenia. Sa w Makro od ręki, są
    też w Allegro.

    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-12-18 19:40:51
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:36:53 +0100, XL napisał(a):

    > Lepiej kupić np taki:
    > http://www.osuszacze.pl/index.php?menu=osuszacze
    > Mam, chwalę. Innej firmy, ale to nie ma znaczenia. Sa w Makro od ręki, są
    > też w Allegro.

    Aha: mam nadzieję, ze każdy rozumie, ze podczas osuszania nalezy ogrzewac
    pomieszczenie (aby zachodziło szybsze przejście istniejącej w nim wilgoci w
    stan lotny) oraz zatkać wentylację (żeby nie napływało wilgotne powietrze z
    zewnątrz, bo wtedy po prostu... osusza się atmosferę ;-P).
    To naprawdę działa! Skrapla ładnych parę litrów wody dziennie.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-12-18 19:50:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > zewnątrz, bo wtedy po prostu... osusza się atmosferę ;-P).
    > To naprawdę działa! Skrapla ładnych parę litrów wody dziennie.

    Co trzeba zrobić, jak ktoś chce obniżyć wilgotność bezwzględną nie
    zmieniając wględnej?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-12-18 21:30:39
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 20:50:50 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Co trzeba zrobić, jak ktoś chce obniżyć wilgotność bezwzględną nie
    > zmieniając wględnej?

    A tu sobie poczytaj:
    http://www.domenergooszczedny.org/wilgoc-zjawiska_1.
    html
    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2009-12-19 16:59:17
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Lepiej kupić np taki:
    > http://www.osuszacze.pl/index.php?menu=osuszacze
    > Mam, chwalę. Innej firmy, ale to nie ma znaczenia. Sa w Makro od ręki, są
    > też w Allegro.

    niestety taki osuszacz przekracza moje możliwości finansowe o jakieś 1200zeta

  • 8. Data: 2009-12-19 17:11:49
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 16:59:17 +0000 (UTC), a...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > niestety taki osuszacz przekracza moje możliwości finansowe o jakieś 1200zeta

    Rozumiem, drogi jest, owszem.
    Nie ze wścibstwa, ale chciałabym coś wyjaśnić: czy palisz papierosy?
    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-12-19 21:15:28
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Masz kogos znajomego w Wielkiej Brytani, kto moglby Ci kupic i wyslac paczke
    kurierem?
    Ja zakupilem 4 dni temu dwa osuszacze firmy Amcor, 110 funtow/sztuke.
    Odciagaja do 9 litrow wody na dobe( nie ogrzewany strych ok.15 stC,
    wilgotnosc wzgledna 90 %,po dwoch dniach 55% . Ewentualnie poszukaj sprzetu
    firmy Ebac, wieksza wydajnosc ale i cena wyzsza.(ok 200 funtow-wydajnosc do
    20 litrow na dobe)
    Ebaci sa male i ładne, amcor to metalowa skrzynka.
    Do obejrzenia na
    http://www.screwfix.com/search.do?_dyncharset=UTF-8&
    fh_search=air+conditioning&action=compare&fh_secondi
    d=41553&fh_secondid=97212&fh_secondid=10204&_loopbac
    k=1,
    oraz http://www.ebac.com/

  • 10. Data: 2009-12-20 14:43:08
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > niestety taki osuszacz przekracza moje możliwości finansowe o jakieś
    > 1200zeta

    Rozumiem, że kilkadziesiąt tysięcy na remont zagrzybionego domu to już masz?