  • 1. Data: 2010-03-09 12:42:54
    Temat: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Dzis dostałem a czekałem jak na szpilkach bo to 1 sezon i do tego ocieplenie
    ścian kolankowych miałem spartaczone.
    Za 7 miesięcy do końca lutego zapłaciłem za ogrzewanie, gotowanie i cieplą
    wodę tylko 2000zł.
    Dom 200m2 plus 80m2 piwnic. Z zewnątrz 20cm styropianu a na dachu 30cm
    wełny.
    Teraz poprawię to co zwaliły ekipy i myśle że będzie w przyszłym roku
    lepiej - bo to zima stulecia była

  • 2. Data: 2010-03-09 13:02:56
    Temat: Re: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > lepiej - bo to zima stulecia była

    Z pewnością przez 90 lat trafi się jeszcze conajmniej kilka lepszych ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-03-09 13:09:49
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

> [...]
    > wełny.
    > Teraz poprawię to co zwaliły ekipy i myśle że będzie w przyszłym roku

    To cos cholernie tanio Ci to wyszlo, bym sie bal czy przypadkiem nie
    przyjdzie na kolejnym rachunku korekta.. ale jak jest wyszko ok, to super
    masz. U moich tesciow, a dom cos kolo 160m2 za ogrzewanie gazem wyszlo
    miesiecznie 500zl, a ty piszesz 2000zl za 7 miesiecy :)

  • 4. Data: 2010-03-09 13:26:28
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

> [...]
    > wełny.
    > Teraz poprawię to co zwaliły ekipy i myśle że będzie w przyszłym roku

    Stara ocieplona (10 cm styro) chałupa od 21 października 2009 do 16 lutego
    2010 CO, CWU, gotowanie (dość dużo) 1480 plnów.

    Tomasz

  • 5. Data: 2010-03-09 13:30:15
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > masz. U moich tesciow, a dom cos kolo 160m2 za ogrzewanie gazem wyszlo
    > miesiecznie 500zl, a ty piszesz 2000zl za 7 miesiecy :)
    Jest to możliwe. W podobnym domku (~160 m2) tylko w lutym i styczniu
    rachunki miałem 400~500 PLN, w poprzednie miesiące mniej,
    a ogrzewanie uruchomiłem dopiero w drugiej połowie października
    (wcześniej nie było takiej potrzeby: >21 C wewnątrz),
    przy czym u mnie jest mniej styropianu i wełny (10 i 20).

    Jak jeszcze kolega dopalał kominkiem, to jak najbardziej realne.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-03-09 13:34:48
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    J_K_K pisze:
> [...]
    > przy czym u mnie jest mniej styropianu i wełny (10 i 20).
    >
    > Jak jeszcze kolega dopalał kominkiem, to jak najbardziej realne.

    shit, w takim razie zbieram na ocieplenie domu i dodaje możliwość
    ogrzewania gazem oprócz paliwa stałego!
    Mnie ogrzewanie paliwem stałym kosztuje ponad 3000 na sezon.

  • 7. Data: 2010-03-09 13:35:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wełny.
    > Teraz poprawię to co zwaliły ekipy i myśle że będzie w przyszłym roku

    Za 7 miesiecy to ja bym wydal polowe z tego na sama CWU.

  • 8. Data: 2010-03-09 13:40:32
    Od: Severin <s...@w...pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > wełny.
    > Teraz poprawię to co zwaliły ekipy i myśle że będzie w przyszłym roku

    To jeszcze sie pochwal ile kubików drewna spaliłeś???

  • 9. Data: 2010-03-09 13:40:33
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy czym u mnie jest mniej styropianu i wełny (10 i 20).
    >
    > Jak jeszcze kolega dopalał kominkiem, to jak najbardziej realne.

    przeciez napisal ze ogrzewa gazem... a nie ze dogrzewa gazem :) Sam piszesz,
    ze miesiecznie miales po 400-500zl.. a kolega pisze ze ma 2000zl za 7
    miesięcy (ogrzewanie, gotowanie i cieplą wode) dom 200m2 plus 80m2 piwnic.
    Jak to prawdziwy wynik to tylko pozazdroscic!

  • 10. Data: 2010-03-09 13:43:10
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > wodę tylko 2000zł.

    Ja mam w domu 3 mieszkania po 53 m2, mieszkanie nad mieszkaniem i jak dotąd
    ponad 2000 zł, do końca sezonu grzewczego wyjdzie około 3000 zł za gaz.

    Pozdrawiam

    Jacek