  • 11. Data: 2010-02-22 18:17:02
    Temat: Re: podatek od działki
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Rafał pisze:
    > tylko z jakiej racji jak zaplacilem jeden podatek przy kupnie a teraz
    > podatek od opodatkowanego kupna?
    > przeciez to jest moje !!!

    Eeee... no stary !!! Nie przesadzaj... W takim świecie, w jakim żyjemy,
    nie ma innych realiów -
    posiadania/użytkowania/kupowania/sprzedawania/robien
    ia czegokolwiek...,
    bez płacenia podatków.
    U nas - z tego, co zdążyłem się już w swoim krótkim...
    czterdziestoletnim :-) - życiu zorientować, płaci się i tak znacznie
    mniej, niż w krajach bardziej cywilizowanych :-) np. w mlekiem i miodem
    płynących USA...

    Nie narzekaj, tylko płacz i płać :-DDD.
    Stać Cię na konia..., to i na bicz, jak nie... to sprzedaj i... zapłać
    podatek od sprzedaży :-DDD

  • 12. Data: 2010-02-22 18:17:40
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 17:35:29 +0100, Rafał napisał(a):

    > Mam płacić podatek od swojego pola????

    Jak to było ostatnio na bashu:
    "Amunicja do karabinu snajperskiego SWD jest pakowana po 460 sztuk.
    Ale ja nic nie sugeruję."

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 13. Data: 2010-02-22 18:19:52
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 22 Lut, 19:16, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    > Nie jest to pierwsza i ostatnia rzecz, któa Cię zaskoczy w tym czymś,
    > nazywanym Polską :)

    Phi, Tornad pisal pare dni temu ze w wolnym kraju jakim jest USA placi
    sie do 20 tys $ podatku na rok za duzy dom :) 750 pln.. Troche ponad
    250 dolcow.. Nie placzmy, nie jest najgorzej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2010-02-22 18:27:01
    Od: "adi" <a...@g...com>

    pcc w wysokosci 2% płatne u notariusza

  • 15. Data: 2010-02-22 18:28:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:hluhah$37e$1@news.onet.pl...

    > Widzę, że albo przyjechałeś dopiero do Polski, albo masz kilkanaście lat,
    > albo urwałeś się z choinki, bo odkrycia rzeczywistości masz dokładnie na
    > takim poziomie. Jak pójdziesz do pracy to się dowiesz, ze w pensji masz
    > zus i podatki, jak kupisz samochód to tez się dowiesz, że za użytkowanie
    > dróg musisz płacić.

    Nawet od deklaracji, że chcesz uczciwie płacić podatki musisz zapłacić: np.
    otwarcie działalności gospodarczej czy deklaracja na podatek VAT.
    I jeszcze jedna ważna uwaga. Jak będziesz płacił podatek to zapłać go
    przekażem lub przelewem z własnego konta bankowego. Urząd skarbowy nie
    uznaje wpłat z kont osób trzecich np. dajesz kasę ojcu, a ten robi przelew z
    własnego konta do US. Niedawno nawet był ciekawy program Janusza Waisa na
    ten temat. Ot, taka polska mentalność polegjająca na tym, ze urzędnik ma za
    zadanie za wszelką cenę upier....ć petenta :)

  • 16. Data: 2010-02-22 18:51:11
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:hluh6o$2ug$1@news.onet.pl...

    > Jaki podatek od wzbogacenia?

    Jak to jaki ?
    Pokazał, że go stać na użytkowanie domu i kawałka ziemii wynajętych na czas
    nieokreślony od państwa :D
    Niestety prawda jest taka, że w Polsce nic nie stanowi własności. Każdy
    przedmiot, ruchomość czy nieruchomość nie stanowi własności lecz użytkowanie
    wieczyste. US czy sąd w każdej chwili ma prawo to zabrać, a obywatel ma
    prawo się odwoływać.
    Oto przykłady:
    http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie
    /sprawa-dla-reportera/wideo/wlasciciel-bez-prawa-wla
    snosci-05032009?start_rec=32
    http://www.okradli.pl/wp/

  • 17. Data: 2010-02-22 19:03:20
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Phi, Tornad pisal pare dni temu ze w wolnym kraju jakim jest USA placi
    > sie do 20 tys $ podatku na rok za duzy dom :) 750 pln.. Troche ponad
    > 250 dolcow.. Nie placzmy, nie jest najgorzej :-)

    A pisał, że tam się zarabia kilkadziesiąt razy więcej niż w Polsce ?
    A pisał, że życie kosztuje kilka razy mniej niż w Polsce ?
    A pisał, że dotyczy to domu, w którym wynajmowane są mieszkania lokatorskie
    ?
    A wiesz ile podatku ludzie płacą od takich budynków w Polsce ?

  • 18. Data: 2010-02-22 19:07:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > pcc w wysokosci 2% płatne u notariusza

    Jak sama nazwa wskazuje nie jest to podatek od wzbogacenia, bo jako taki
    został już dawno zlikwidowany.

  • 19. Data: 2010-02-22 19:08:02
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jak to było ostatnio na bashu:
    > "Amunicja do karabinu snajperskiego SWD jest pakowana po 460 sztuk.
    > Ale ja nic nie sugeruję."

    Choć byś tłukł dzień i noc przez wiele, wiele dni to i tak nie wyplenisz
    tego urzędniczego, pasożytniczego ścierwa :D

  • 20. Data: 2010-02-22 19:09:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > lokatorskie ?
    > A wiesz ile podatku ludzie płacą od takich budynków w Polsce ?

    No własnie chłopaki na Jackowie mówili, ze tam samochody rosną nadrzewach i
    trzeba sobie tylko zerwać i jeździć, domy rząd rozdaje darmo, bo
    naprodukowali ich tyle, że trzeba je jakoś zagospodarować. Zupełnie jak w
    radiu Erewań.