  • 11. Data: 2009-04-11 06:44:22
    Temat: Re: schody na poddasze, jakie?
    Od: "Czacha " <p...@W...gazeta.pl>

    Rafał <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > z robót wykończeniowych to mi pozostało i juz robiłem rozeznanie i troszkę
    > się załamałem:
    > 1. poręcze np z nierdzewki 700zł /m2 x 10m to jest jakies 7000zł do tego
    > balustrada na balkonie i juz 8000zł
    > 2. do tego stopni 17 np drewnianych i sobie zażyczyli 8500zł
    >
    > przeciez za tyle to można dach położyć :)
    >
    > może podpowiecie jakies tańsze rozwiązania?

    Poszukaj wśród lokalnych producentów, ja znalazłem gościa z Sanoka który zrobi
    mi schody za 9000 pln wraz z montażem lakierowaniem i balustradą , (dębowe)
    ,przyjechał na miejsce pomierzył i wycenił. Terminy trochę długie ale mi się
    nie spieszy.
    pozdr CZacha

  • 12. Data: 2009-04-11 08:45:11
    Temat: Re: poddasze było schody na poddasze, jakie?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > ja zbudowałem oryginalne schody
    > http://www.dyjor.com/domek/content/MKD_3845_large.ht
    ml

    Ale fajny domek :) Zwłaszcza ta klinkierowa ściana - też mam taki pomysł,
    tylko w innym kolorze.
    Pytanie z innej beczki - czy zostawiasz drewniany szkielet więźby na
    poddaszu w takiej formie jak na zdjęciu (czy dach jest już ocieplony)? Będę
    miał podobnie i pojawił się dylemat, czy zostawiać to tak na surowo czy
    czymś jednak "obłożyć".

  • 13. Data: 2009-04-11 09:08:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Dyjor napisal:
    > ja zbudowałem oryginalne schody
    > http://www.dyjor.com/domek/content/MKD_3845_large.ht
    ml

    O! Widze na twoich zdjeciach ten odkurzacz kubelkowy,
    ktory jakis czas temu OBI sprzedawalo. Moj niestety padl :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-04-11 10:44:39
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    chyba sie nie zrozumielismy:
    ja schody juz mam, zabiegowe, betonowe
    trzeba teraz balustrady i jakies kafle lub drewno i za to mi tyle
    powiedzieli

  • 15. Data: 2009-04-11 11:22:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 21:10:17 +0200, wolim napisał(a):

    > Gorzej, jak schody mają być w widocznym miejscu.
    > Odwaliłbyś taką fuszerkę w centralnym miejscu domu?

    One SĄ na centralnym miejscu w domu. Dlaczego sugerujesz, że ładne schody
    to fuszerka?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-04-11 14:11:17
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Rafał pisze:
    > chyba sie nie zrozumielismy:
    > ja schody juz mam, zabiegowe, betonowe

    Wydaje ci sie, ze masz :)

    > trzeba teraz balustrady i jakies kafle lub drewno i za to mi tyle
    > powiedzieli

    Czyli trzeba zrobic schody. Niestety to paskudnie droga zabawa. MD
    ladnie to zrobil, ale jak masz juz betonowe to kicha. Oblozenie tego,
    zeby ladnie wygladalo troche kosztuje. Poszukaj u lokalnych stolarzy,
    tylko takich, ktorzy moga ci pokazac efekty swojej pracy. Z nierdzewki
    wychodzi strasznie drogo.

  • 17. Data: 2009-04-11 19:47:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Baloo wrote:

> [...]
    > ocieplony)? Będę miał podobnie i pojawił się dylemat, czy zostawiać
    > to tak na surowo czy czymś jednak "obłożyć".

    tak zostaje, izolacja jest od zewnątrz (styropian)

    drewno jest nie malowane i pachnie drewnem :)

  • 18. Data: 2009-04-11 19:48:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:
    ml

    > O! Widze na twoich zdjeciach ten odkurzacz kubelkowy,
    > ktory jakis czas temu OBI sprzedawalo. Moj niestety padl :(

    ten był kupiony lata temu, i wciąż działa choć to jest kulawy produkt.

  • 19. Data: 2009-04-12 03:51:24
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał

    > One SĄ na centralnym miejscu w domu. Dlaczego sugerujesz, że ładne schody
    > to fuszerka?

    Nie gniewaj się, ale nie wierzę, że coś, co doświadczonemu stolarzowi
    zajęłoby min. tydzień czasu pracy Ty zrobiłeś w 6 godzin i do tego ładnie
    wygląda ;D

  • 20. Data: 2009-04-13 06:28:49
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Mat pisze:

    > Też wypatrzyłem tą firmę - mógłbyś dać znać jak już dojadą jak się
    > prezentują, jak montaż itp. ?

    Prezentują się dobrze i równie dobrze funkcjonują, ja mam model Madi
    Plus od roku i jestem zadowolony. Inna sprawa że oni chyba nie montują
    przy sprzedaży na Allegro, bynajmniej ja zakupiłem u nich schody do
    montażu we własnym zakresie. Pewnie można się dogadać ale montaż nie
    jest trudny, potrzebna jest druga osoba do montażu. Solidny i dokładny
    montaż zajmuje pół dnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio