  • 1. Data: 2009-06-23 19:08:23
    Temat: podloga na gruncie problem
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    zamierzam ja wykonac tak:
    podsypka zwir ok 30-40cm
    podklad beton 10cm
    folia podwojnie (polaczona z papa na wiencu pod sciana ?)
    styropian 20cm
    wylewka a w niej rury ogrzewania podlogowego 7-8cm

    bedzie dobrze ?

    Ponadto (robie to metoda gospodarcza i) pojawil mi sie problem. Grucha
    wylalla beton szybko i nie zdazylismy go "przyglaskac" nim zaczal wiazac.
    Efekt jest taki ze w niektorych miejscach pozostaly mi slady po grabkach i
    szufli. Sa to nierownosci 2-3 cm. Klopot mam taki ze jak poloze na tym folie
    to obawiam sie ze moze sie przerwac/ przetrzec na tych nierownosciach ...
    tak? A moze sypnac na to troche zwiru by wypenil nierownosci ???
    Jak to rozwiazac?

  • 2. Data: 2009-06-24 15:37:35
    Temat: Re: podloga na gruncie problem
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > folia podwojnie (polaczona z papa na wiencu pod sciana ?)
    > styropian 20cm
    > wylewka a w niej rury ogrzewania podlogowego 7-8cm

    Bedzie.

> [...]
    > to obawiam sie ze moze sie przerwac/ przetrzec na tych nierownosciach ...
    > tak? A moze sypnac na to troche zwiru by wypenil nierownosci ???

    Mlotek, przecinak i skuc nierownosci. Warto to zrobic dla semego ulozenia
    styropianu.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-06-24 15:53:29
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    > Mlotek, przecinak i skuc nierownosci. Warto to zrobic dla semego ulozenia
    > styropianu.

    tylko ze tego jest troche za duzo. wolabym to uzupelnic np piaskiem ???

  • 4. Data: 2009-06-24 17:22:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > tylko ze tego jest troche za duzo. wolabym to uzupelnic np piaskiem ???

    Powinno sie skuc, koniec kropka. Zrobisz jak zechcesz. :-)
    Ja posadzke po tynkarzach czyscilem pewnie ponad dwa tygodnie na kolanach i
    z siekierka w reku. Dalo sie.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-06-24 22:40:37
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > to obawiam sie ze moze sie przerwac/ przetrzec na tych nierownosciach ...
    > tak? A moze sypnac na to troche zwiru by wypenil nierownosci ???

    ja bym zrobil tak:
    tam gdzie naprawde duze gory ciut pozbijal
    zamowil ze 2-3 metry szlichty z chemia spowalniajaca i wyrownal nawet
    ewentualnie kosztem 2-3 cm styropianu
    jak beton ma nie wiecej niz tydzien to ladnie sie powiaze i po problemie
    tyle ze troszke zaplacisz ale w efekcie taniej niz za zbijanie betonu
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 6. Data: 2009-06-25 18:22:51
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    MK pisze:
> [...]
    > folia podwojnie (polaczona z papa na wiencu pod sciana ?)
    > styropian 20cm
    > wylewka a w niej rury ogrzewania podlogowego 7-8cm

    Będzie, ew do wylewki na podłogówkę dać siatkę podobnie jak np w garażu
    lub pomieszczeniu o bardzo dużej powierzchni.

> [...]
    > to obawiam sie ze moze sie przerwac/ przetrzec na tych nierownosciach ...
    > tak? A moze sypnac na to troche zwiru by wypenil nierownosci ???
    Hmmm...trudno ocenić po opisie. Jak to są ślady po grabkach to
    zignorować, jak większe nierówności, które np spowodują, że miejscami
    wylewka by miała być cieńsza o kilka centymetrów to trzeba skuć, albo
    nadlać.
    Bez obejrzenia to nikt nic konstruktywnego nie napisze, tym bardziej, że
    każdy ma swój rozum i swoją teorię na ten temat :o)

    BR
    Igus'