  • 11. Data: 2011-07-20 09:34:08
    Temat: Re: podłoga strychu nieużytkowego - OSB-3, QSB, P5 ?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:7d4ee97e-9b08-4219-9b3b-a8a1df69f0be@g9g2000yqb
    .googlegroups.com...
    >to stań na tej palecie, na jednej desce i podskocz trochę, wtedy
    >powiedz, czy wytrzymała...

    Ważę 130kg i nawet jedna deska od palety wytrzymuje. a na strychy będzie
    deska obok deski więc cięzar tez rozłozony na kilka desek.
    No ideski od palet to 22mm a gośc ma 25mm
    Spokojnie przejedziesz osobówka po podłodze z takich desek.
    Zresztą przez jakiś czas w garażu własnie miałem tymczasowa posadzkę z palet

    >zostanie w sąsiedniej... oczywiście sytuacja ekstremalna, ale możliwa,
    >ja bym dał jednak podkład z osb...

    Pewnie że mozna dac ale po co? A te kilka setek złotówek zamiast na osb
    mozna w inny sposób wydac.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-07-20 13:09:56
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    > palet

    > Pewnie że mozna dac ale po co? A te kilka setek złotówek zamiast na osb

    Niestety muszę wprowadzić ZASADNICZĄ korektę do mojego pytania
    (potwierdzającą stare policyjne powiedzonko, że "ktoś kłamie jak naoczny
    świadek";-).
    Otóż odległość między belkami na podłodze, które zamierzam wykorzystać na
    legary pod deski wynosi nie 60 cm (jak pierwotnie napisałem myśląc zapewne o
    tym, ile chciałbym, aby wynosiła;-), a 2-a razy tyle, tj. 120 cm!!
    Sądzę, że to powaznie zmieni Kolegów rozważania.