  • 1. Data: 2009-01-28 16:55:49
    Temat: podniesienie brodzika
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Muszę podnieść brodzik o ok 12 mm.
    Brodzik na "stelażu" ze styropianu. Podłogę już mam zrobioną w płytkach, ale
    nie mogłem jej podnieść o te dodatkowe 12mm bo by mi nie pasowała do reszty
    podłóg w domu. W tej chwili mam podłożone na gotowej podłodze pod brodzikiem
    płytki 12x25cm 8szt (brodzik 80x80 półokrągły) ale brodzik jest nie
    stabilny, czuje jak się ugina (płytki z racji swojej małej powierzchni
    zagłębiają się w styropian). Co radzicie użyć do podniesienia brodzika?
    Myślałem o zielonej płycie gk, ale to kiepski pomysł, bo może popękać, a i
    różnie z tą wilgocią bywa.

  • 2. Data: 2009-01-28 17:28:53
    Temat: Re: podniesienie brodzika
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Gryngol" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Myślałem o zielonej płycie gk, ale to kiepski pomysł, bo może popękać, a i

    to moze cegła nie chłonie wilgoci więc jak zacieknie nic się nie stanie

  • 3. Data: 2009-01-28 18:13:16
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > Myślałem o zielonej płycie gk, ale to kiepski pomysł, bo może popękać, a i

    ustawic brodzik na pozadanej wysokosci i duze opakowanie piany zalatwi
    sprawe
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl