  • 11. Data: 2013-07-30 16:45:27
    Temat: Re: podwójny włacznik dzwonkowy (zdjęcie + dzwonek)
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > http://allegro.pl/pulsar-awz-510-pu1-przekaznik-i339
    4883366.html

    > ten niestety sterowany jest 12V, a dzwonek mam 230V

    Nie całkiem rozrysowałem sobie schemat rozmieszczenia urządzeń, ale na
    raczej nie musisz przekaźnika ładować pod włącznik.
    Przekaźnik 230V podpinasz na przewodzie dzwonka w dogodnym miejscu i od
    niego prowadzisz przewody do włącznika urządzenia jakie chcesz uruchamiać.
    --------------------------

    Zgadza się, masz rację, wszystko jasne :) zabieram się w weekend w takim
    razie za podłączenie, tylko przekaźnik muszę dorwać mały 230V
    dzięki
    pozdrawiam
    AT

  • 12. Data: 2013-07-31 00:11:56
    Temat: Re: podw?jny w?acznik dzwonkowy (zdj?cie + dzwonek)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-30 14:39, AT pisze:
    > mianowicie mam pod??czony pod najzwyklejszy dzwonek 230V
    > przewód od rejestratora kamery, w momencie jak kto? zadzwoni przychodzi na
    > telefon fotka wysokiej jako?ci,
    > dzieki temu wiem kto sie dobija jak mnie nie ma.
    Kombinacje jak koń pod górę.
    A nie możesz dać po prostu miniaturowego switcha typu "krańcówka z
    długim wąsem" http://www.nowyelektronik.pl/opisy/65914.jpg umocowanego
    pod przyciskiem dzwonka, który będzie przyciskany tą samą "klapką"?

    Albo kupić identyczny przełącznik/włącznik/przycisk jak masz teraz od
    dzwonka, i przełożyć bebechy, uzyskując przycisk 2-torowy? 99% rozwiązań
    przyciskowych jest spójna, przycisk dzwonkowy to dokładnie to samo, co
    przełącznik od śwatła, ale nie ma "kotwiczki z dołkiem" a sprężynkę,
    która zawsze powraca do spoczynku. I tylko jeden tor obsadzony, drugi
    pusty. Jak kupisz "podwójny przycisk do rolet"
    http://p.alejka.pl/i2/p_new/22/59/przelacznik-scienn
    y-podwojny-zwierny-chwilowy_0_b.jpg
    to masz 2 tory, i przycisk-klapkę dzieloną, jak założysz swoją klapkę
    jedną dużą - to przyciskając dzwonek będziesz miał zwierane oba tory
    równocześnie...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2013-07-31 00:26:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 15:41:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ciekawa będzie rozmowa z kurierem czy chociażby teściową:
    > -nie ma mnie w domu prosze przyjść później.
    > -Jak nie ma jak w domofonie słychać.
    > ;))

    He he.
    Ja poszedlem inna droga - olewam zupelnie dzwoniacych na domofon ;)
    Jak kurier, sasiedzi, znajomi, rodzinka - kazdy ma numer telefonu do mnie i
    jak chce to zadzwoni. Pozostali - no wlasciwie to kto? Akwizytorow, obwoznych
    sprzedawcow jajek i ziemniakow, komornikom - dziekuje ;) Nikt inny do mnie
    jeszcze nie przyszedl wiec po co te kombinacje :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2013-07-31 08:46:22
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > to masz 2 tory, i przycisk-klapkę dzieloną, jak założysz swoją klapkę
    > jedną dużą - to przyciskając dzwonek będziesz miał zwierane oba tory

    I to chyba będzie faktycznie mniej awaryjne rozwiązanie, to mi wygląda na
    przycisk hagera seria
    polo nawet te same mam u siebie, nie wiedziałem ze mają dzwonkowy podwójny
    zaraz zaatakuję hurtownię

    dzięki
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-07-31 09:01:24
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]
    ----------------------------

    tez tak robiłem, ale chcę wiedzieć kto mnie nachodzi ostatnio np.: policja
    się dobijała z mandatem strasznie uparty, nawet przez płot skakał dobijając
    się do dzwonka przy drzwiach, jak przy płocie nikt nie otwierał, kilka razy
    był aż w końcu trzebabyło załatwić sprawę

    prawda jest taka, ze znajomi i rodzina się zawsze zapowiadają.

    czasami sąsiad zadzwoni to żona się denerwuje, zebym w końcu zrobił dzwonek
    bo oni naciskają a tylko zdjęcia przychodzą
    na telefon, a nie zawsze słyszy :)

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-07-31 12:00:06
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przycisk hagera seria
    > polo nawet te same mam u siebie, nie wiedziałem ze mają dzwonkowy podwójny

    25zł w grodno.pl :) juz zamowiony jednak opcja bez przekaźników zostaje

    pozdrawiam
    AT

  • 17. Data: 2013-07-31 12:15:53
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 12:00:06 UTC+2 użytkownik AT napisał:
    > Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości

    y-podwojny-zwierny-chwilowy_0_b.jpg

    > 25zł w grodno.pl :) juz zamowiony jednak opcja bez przekaźników zostaje

    Jak wolisz, ale przekaźnik jest znacznie mniej awaryjnym urządzeniem niż przycisk.
    Ktoś niedawno szukał przycisku odpornego na wandali.

    --
    ZZ@private

  • 18. Data: 2013-07-31 20:09:07
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    AT wrote:
    > Może ktoś z was coś zaradzi,
    >
    > mianowicie mam podłączony pod najzwyklejszy dzwonek 230V
    > przewód od rejestratora kamery, w momencie jak ktoś zadzwoni
    > przychodzi na telefon fotka wysokiej jakości,
    > dzięki temu wiem kto się dobija jak mnie nie ma.

    jestem za przekaznikiem na 230V (cewka), rozumiem ze dalej idzie to do lini
    alarmowych rejestratora.

    Jaki masz ten DVR? Jakas fotka pogladowa jak to dziala? Mysle nad tym tez :)
    ale ja z domofonu wiec juz mam niskie napiecie, maly przekaznik i gotowe. Ale
    czy nie lepiej dac wykrywanie ruchu? Chyba ze publiczne miejsce i duzo osob sie
    kreci to patent dobry. Zapodaj jak wyglada efekt, kamera gdzie - w drzwiach w
    szybce? Bo wiesz moge dzwonic a glowe miec odwrocona w inna strone i juz lipa
    :)

  • 19. Data: 2013-07-31 20:11:02
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    PS
    co bedzie jak sie przycisk zatnie jak na reklamie pewnego antyperspirantu ;)

  • 20. Data: 2013-08-01 13:45:17
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > miejsce i duzo osob sie kreci to patent dobry. Zapodaj jak wyglada efekt,
    > kamera gdzie - w drzwiach w szybce? Bo wiesz moge dzwonic a glowe miec

    Narazie to BCS rejestrator z wyjściami alarmowym ale juz na wymianę mam
    też NVR i kamery 3Mpix bo
    zwykle analogowe mimo, ze 700linii to i tak lipny obraz

    dla porównania juz jedna zamontowana 3Mpix (ustawilem narazie nagrywania na
    2Mpix) a w tym samym miejscu na rejestratorze bcs ma
    700linii :)
    http://tnij.org/kamera-3mpixele-ir-sunnel
    http://tnij.org/700linii-kamer-ir-analogowa

    to screan ekranu tak więc jakosc tej 3Mpix jest znacznie lepsza twarz bez
    problemu rozpoznac można

    Nawet nie kupuj analogów, proponuję conajmniej 1.3Mpix
    i rejestrator NVR wydatek niestety 100-200% więcej, ale moim zdaniem szkoda
    pieniędzy na analogi można kupić dobrego anologa rozpoznać twarz ale koszt
    takiego analoga to więcej niż takiej 3Mpix, która można nabyć za ok 800zł
    bez problemu

    jeśli chcesz jedną kamerę bo szkoda ci inwestować kasę to możesz kupic np.:
    airlive od2025hd ma wyjścia alarmowe mikrofon i głośnik i wyjście bnc pod TV
    (np w PIP miozesz sobie właczyć podgląd)
    ale nie jest tania i jakością nie grzeszy, chociaz twarz rozpoznasz
    rozdzielczosc 1920x1080, ma opcję wysyłania filmików 30s po wykonaniu
    zwarcia jedną taką kiedyś własnie nabyłem jak szkoda mi było inwestować w
    monitoring HD bo był drogi dosyc jeszcze rok temu, kamera spełnia swoją rolę
    do dziś, i ma równiez wyjścia i wejścia alarmowe, tak więc rózne kofiguracje
    możesz robić załączac wyłączac rożne urządzenia np.: jak wykruje ruch, czy
    zwarcie dzwonka będzie itp

    pozdrawiam