  • 21. Data: 2013-08-01 17:41:33
    Temat: Re: podwójny włacznik dzwonkowy (zdjęcie + dzwonek)
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    roznica kolosalna, w sklepie rodziny zamontowalem jednak analogowe, dla kilku
    kamer znacznie taniej (ujecia z roznych zakamarkow - nie obejmiesz jedna 4mpx
    np). Najazd na wchodzacego "zoom" postury wiec twarz widac w miare ok. Tak czy
    siak kamery IP albo HD sdi to przyszlosc.

    PS
    co z tego jak sprawca napadu na ich sklep byl zamaskowany, co z tego jak juz po
    montazu kamer gosciu z wielkim tupetem zwinal komorke za kilka zlotych w
    obiektywie kamery i nawial? Monitoring w 1 przypadku nic nie dal, w drugim nie
    zglaszano nawet bo ci sk...yn powybija szyby czy podpali z zmesty sklep?

  • 22. Data: 2013-08-02 14:07:47
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > zlotych w obiektywie kamery i nawial? Monitoring w 1 przypadku nic nie
    > dal, w drugim nie zglaszano nawet bo ci sk...yn powybija szyby czy podpali

    Niestety :) to prawda, a alarm jest?

    ja bym dał tam taki mega głośny sygnalizator, ze bębenki by pękały :)
    i podłączyłbym halogeny 1000W na przekaźnikach czy sytcznikach, ze po
    zyzwoleniu alarmu uruchamiają to by się zesrał taki włamywacz :)

  • 23. Data: 2013-08-02 16:45:57
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 14:07:47 UTC+2 użytkownik AT napisał:

    > ja bym dał tam taki mega głośny sygnalizator, ze bębenki by pękały :)
    > i podłączyłbym halogeny 1000W na przekaźnikach czy sytcznikach, ze po
    > zyzwoleniu alarmu uruchamiają to by się zesrał taki włamywacz :)

    Ale wiesz ze czasem zdarzaja sie falszywe wywolania alarmu? I ze moglbys sie
    w swoim domu/sklepie/biurze/whatever sam zesrac i stracic sluch tylko dlatego
    ze alarm nie zadzialal prawidlowo :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.