  • 1. Data: 2011-06-25 13:09:12
    Temat: polerowanie marmuru
    Od: Maciek23i <mkosiarski@nospam_interia.pl>

    Witam,

    Podczas przedświątecznych prac porządkowych do umycia marmuru przy
    kominku użyłem (przez pomyłkę) płynu, który okazał się detergentem do
    usuwania kamienia. W wyniku tego na marmurowej płycie pojawiły się
    zmatowienia. Wygląda to bardzo nieładnie.

    Czy może ktoś z szanownych ma doświadczenie (pomysł) ja pozbyć się tych
    zmatowień? Użyłem wosku do polerowania marmuru ale efekt jest daleki o
    oczekiwanego.

    Pozdrawiam
    MaciekK

  • 2. Data: 2011-06-25 16:32:47
    Temat: Re: polerowanie marmuru
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    W dniu 2011-06-25 15:09, Maciek23i pisze:
> [...]
    >
    > Czy może ktoś z szanownych ma doświadczenie (pomysł) ja pozbyć się tych
    > zmatowień? Użyłem wosku do polerowania marmuru ale efekt jest daleki o

    Wosk sluzy do nablyszczania.....
    Uzyj czegos takiego:
    http://allegro.pl/lakier-do-kamienia-jet-autopoler-t
    enax-1l-i1674691343.html
    Uzywam tego w "podbramkowych sytuacjach"

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl

  • 3. Data: 2011-06-28 15:02:36
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 25 Cze, 15:09, Maciek23i <mkosiarski@nospam_interia.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czy może ktoś z szanownych ma doświadczenie (pomysł) ja pozbyć się tych
    > zmatowień? Użyłem wosku do polerowania marmuru ale efekt jest daleki o

    Pasta polerska, szmata i do roboty...

  • 4. Data: 2011-06-28 19:07:28
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Marek <m...@g...com> napisał(a):

    > tergentem do

    > si=EA tych
    > i o

    > Pasta polerska, szmata i do roboty...
    Polak jak się przy robocie nie narobił to myśli ( wiem, mam z czego ująć) że
    nic nie zrobił. Papier ścierny na wodę. Zaczynać od 320 do zmatowienia
    uszkodzonego miejsca z zapasem na nie uszkodzone okolice. Potem do zatarcia
    rys z 320 papierem w okolicach 400. Potem to samo 800. Już wtedy powinno
    zaczynać się lekko błyszczeć. Na koniec 1200 i potem pasta. Szlifować na wodę
    papier przyciskać klockiem drewnianym. Papier z węglika krzemu. Amen