  • 1. Data: 2009-11-19 18:34:32
    Temat: polerowanie okularów
    Od: Krzysztof <k...@g...com>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
    porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?
    Proszę o poradę.
    KK

  • 2. Data: 2009-11-19 19:38:39
    Temat: Re: polerowanie okularów
    Od: jilett <k...@p...onet.pl>

    On 19 Lis, 19:34, Krzysztof <k...@g...com> wrote:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
    > porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?
    > Proszę o poradę.
    > KK

    Nie ma takiej opcji, domowym sposobem :]
    ___
    Iza

  • 3. Data: 2009-11-20 01:29:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    jilett pisze:

    > Nie ma takiej opcji, domowym sposobem :]

    Jest, tylko bardzo upierdliwa - pasta do zębów i mięciutki materiał - w
    zależności od rys, po pewnym czasie będziesz wolał kupić nowe szkła,
    ewentualnie pasta do zębów i taki dremelek z odpowiednią końcówką
    polerującą, ale ta soczewka to idealnej krzywizny już mieć nie będzie
    raczej, chyba, że masz taką wprawną rękę niczym robot.

  • 4. Data: 2009-11-20 05:15:38
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 02:29:40 +0100, BQB napisał(a):

    > Jest, tylko bardzo upierdliwa - pasta do zębów i mięciutki materiał

    Tak, to sposób na uzyskanie tzw dymnych - czyli o jednolitej matowiźnie...
    ;PPP

    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-11-20 07:24:38
    Od: Moorek <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
    > porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?

    Nie da rady - przez polerowanie zmieniasz po pierwsze grubość i
    dokładność soczewki poza tym nie wykonasz tego dokładnie aby nie było
    rys - polerowanie pastą tworzy nowe mikro ryski na dużo większym
    obszarze a tego nie zapolerujesz,
    co najgorsze to ścierasz warstwy utwardzające, antyrefleksyjne i inne
    jeżeli takowe posiadają twoje soczewki -
    Polecam zostawić tak jak jest lub kupić nowe jak już uzbierasz kasę.

  • 6. Data: 2009-11-20 08:19:12
    Od: gary <g...@c...pl>

    Krzysztof pisze:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
    > porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?
    > Proszę o poradę.
    > KK
    displex ?
    ale nie ręczę za utrzymanie niezmienionej wartości dioptrii

  • 7. Data: 2009-11-20 16:19:30
    Od: Krzysztof <k...@g...com>

    > displex

    Dziękuję za odpowiedzi.

  • 8. Data: 2009-11-20 20:45:50
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    XL pisze:

    > Tak, to sposób na uzyskanie tzw dymnych - czyli o jednolitej matowiźnie...
    > ;PPP

    Nie doczytałem, że plastikowych - późno już było :P
    W szklanych nie ma problemu ;-)

  • 9. Data: 2009-11-20 22:05:44
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 21:45:50 +0100, BQB napisał(a):

    > Nie doczytałem, że plastikowych - późno już było :P
    > W szklanych nie ma problemu ;-)

    Ale można sobie zabarwić na różowo - każde :-)
    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2009-11-20 22:17:58
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > Nie doczytałem, że plastikowych - późno już było :P
    > W szklanych nie ma problemu ;-)

    Może wystarczy wymycie?