  • 1. Data: 2009-07-18 09:29:28
    Temat: polerowanie parapetu z lastryko
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Jak wypolerować lub uzyskać taka w miarę gładka powierzchnie takiego
    parapetu? może być nawet półmatowy taki. chodzi o to by nie było widać
    takiego szarego betonowego koloru?
    Może jakiś lakier do kamienia?ino tylko musi być odporny na warunki
    zewnętrzne.

    Najlepiej do wykonania w warunkach domowych bez specjalistycznego
    sprzętu do polerowania.

  • 2. Data: 2009-07-18 15:19:29
    Temat: Re: polerowanie parapetu z lastryko
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    Osadnik pisze:
> [...]
    > zewnętrzne.
    >
    > Najlepiej do wykonania w warunkach domowych bez specjalistycznego

    Impregnat z zywica - daje poleri odpornosc na warunki atmosferyczne
    Ja polecam Ager firmy Tenax, namiary znajdziesz w internecie lub zapytaj
    mnie na priv

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl