  • 1. Data: 2012-11-04 13:48:59
    Temat: Re: pomocy w dobraniu muszli
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    news:k6u47r$g7i$1@news.task.gda.pl...
    > jakiej rady oczekujesz?
    >
    > jak zależy ci na miejscu to jakiś stelaż i kibel wiszący, coś najkrótszego
    > jakie sie da...
    >
    > stelaż wkuć w ścianę a podeście jakoś pokombinować.
    >
    > myślę ze stelaż co zabudowy ciężkiej byłby najlepszy bo eni ma żadnych nóg
    > i można kombinować ostro z podejściem.

    jak rozumiem te podwieszane, mają odpływ raczej w ścianie
    ja mam raczej w podłodze po lewej

    erator/

  • 2. Data: 2012-11-04 15:33:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zlotowinfo wrote:

    > jak rozumiem te podwieszane, mają odpływ raczej w ścianie
    > ja mam raczej w podłodze po lewej

    hm... zależy ci na minimalizacji przestrzeni zajmowanej przez kibel, z
    odpływem musiś kombinować. Może rozkuć posadzkę przy dopływie, może sie da
    obrócić kolano lub cos podobnego. Dorobić jakąś zabudowę pod spodem, jakiś
    postument czy coś w ten deseń.