  • 1. Data: 2011-05-03 10:07:31
    Temat: pompa
    Od: Adam <a...@g...com>

    co jest lepsze; szpic iglowy wbijany czy szpic iglowy wkrecany?

  • 2. Data: 2011-05-03 11:09:04
    Temat: Odp: pompa
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Uzytkownik "Adam" egzystencjalnie zagail:

    > co jest lepsze; szpic iglowy wbijany czy szpic iglowy wkrecany?

    Ja tam Ci powiem z wieloletniego doswiadczenia - niema to jak zwykle burki z
    azylu...

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2011-05-03 18:37:15
    Temat: Re: pompa
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    10g2000vbb.googlegroups.com...
    > co jest lepsze; szpic iglowy wbijany czy szpic iglowy wkrecany?

    to jest uzaleznione od gruntu
    SJS

  • 4. Data: 2011-05-04 19:17:45
    Od: mal <m...@g...com>

    On 3 Maj, 12:07, Adam <a...@g...com> wrote:
    > co jest lepsze; szpic iglowy wbijany czy szpic iglowy wkrecany?

    Nie ma znaczenia jeśli woda gruntowa występuje w piaskach.

    Wbijanie - to najprostszy sposób i nie trzeba żadnych wyszukanych
    narzędzi, poza młotem i solidną, stalową rurą.