  • 1. Data: 2012-02-21 17:08:43
    Temat: pompą ciepła Greenline HT Plus C9
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ta jednostką?

  • 2. Data: 2012-02-21 22:14:25
    Temat: Re: pompą ciepła Greenline HT Plus C9
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Lut, 18:08, fleczer <f...@g...pl> wrote:
    > czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ta jednostką?

    A ile za nią chcą? Mi się toto kojarzy z mega drożyzną :>

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2012-02-21 22:21:01
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 21 Lut, 23:14, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > A ile za nią chcą? Mi się toto kojarzy z mega drożyzną :>

    a mi z komfortem, niezawodnością i jakością.

    pozdrawiam Piotr

  • 4. Data: 2012-02-22 07:55:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    19g2000vbe.googlegroups.com...

    >A ile za nią chcą? Mi się toto kojarzy z mega drożyzną :>

    Prawie 34 tys.

  • 5. Data: 2012-02-22 09:55:33
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Piotr Boncza <p...@g...pl> napisał(a):

    > a mi z komfortem, niezawodno=B6ci=B1 i jako=B6ci=B1.
    >

    > pozdrawiam Piotr
    A mnie a nie mi, kojarzy się ze spamem. Nie masz żadnych podstaw na
    twierdzenie że to jakość komfort i niezawodność. A tak twierdzisz. Żeby coś
    takiego twierdzić trzeba mieć podstawę. Podstawą może być na przykład
    oświadczenie producenta że daje gwarancję na 30 lat bezawaryjnej pracy. Brak
    jest jakiejkolwiek opłacalności w kupowaniu pompy ciepła za 35 tysięcy. Mając
    35 tysięcy należy kupić pompę ciepła o podobnej wydajności za 12 tysięcy.
    Resztę ulokować na lokacie. Przy 5% oprocentowania 20 tysięcy da zysk przez 10
    lat w wysokości nowej pompy ciepła. Zysk będzie większy bo za 10 lat pompy
    będą tańsze niewątpliwie trochę wydajniejsze i będą miały wyższą trwałość. Po
    25 latach i potencjalnej wymianie drugiej pompy, jeszcze tańszej i jeszcze
    wydajniejszej na lokacie będzie więcej niż zostało włożone. Użytkownik będzie
    miał nowiutką pompę. Przy wyrzuceniu 35 tysięcy na drogą pompę po 15 latach
    będzie miał pompę ze sprężarką która już się praktycznie zmieliła i w czasie
    włączania wypadają w budynku szyby od drgań.

  • 6. Data: 2012-02-22 10:11:20
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 35 tysięcy należy kupić pompę ciepła o podobnej wydajności za 12 tysięcy.

    no co ty, rachunek ekonomiczny? To nie zawsze działa -jesli gosc wydał 35kzł
    na pompę to ona jest z założenia KomfortowaNiezawodnaWysokiejJakościITania
    (bo można było kupić za 50kzł). I już :-)

    b.

  • 7. Data: 2012-02-22 10:50:00
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > na pompę to ona jest z założenia KomfortowaNiezawodnaWysokiejJakościITania
    > (bo można było kupić za 50kzł). I już :-)

    Znaczy się za 35 tysięcy gówno kupił bo dopiero ta za 50 jest komfortowa,
    niezawodna i wysokiej jakości. Ciekawe jak określa się komfort pompy ciepła.
    Bamboszków się da bo jednych może być zimno i nogi mogą się pocić a w innych
    będzie ciepło i smrodu nie będzie. To te drugie będą komfortowe. Może chodzi o
    to że w komfortowej pompie ciepła jest termoregulator a w nie komfortowej nie
    ma i trzeba ją wtyczką z prądu wyłączać jak oczy zaczynają wysychać.
    Niezawodna. Co to znaczy? Że niby się nie psuje bo była droga. Gówno prawda.
    Znajomy ma sporo kasy i kupił drogo samochód co ma w nazwie M. Sztuka nówka
    nie śmigana. Dała za niego grubo ponad sto tysięcy. Popsuł się drugiego dnia
    jak go miał. I tak już mu zostało. Tydzień jeździł tydzień w serwisie. Po pół
    roku oddał sprawę do sadu żeby mu kasę oddali. To przestali naprawiać bo
    czekają na decyzję sądu. Nie ma wysokiej jakości z założenia komfortowego i
    niezawodnego auta i nie ma kasy. Z rozpaczy nabył samochód co ma w nazwie D i
    był wyprodukowany w europejskim kraju uznawanym że zamieszkują go cyganie albo
    ludzie o podobnym podejściu do życia. Kupił z salonu. Ale w kwietniu model z
    poprzedniego roku. Auto było trochę porysowane, nie miało lusterka. Upusty
    dostał takie że mała głowa. Po pół roku posiadania stwierdził że jak by miał
    pojechać na Księżyc to by się martwił czy stacje benzynowe będą po drodze. Bo
    auta jest pewny na 110% że bezawaryjnie dojedzie. Mnie wysoka jakość to raczej
    z glansem się kojarzy. Czy pompa ciepła musi być polakierowana jasno beżowym
    metalikiem z dodatkiem drobin miki żeby ładnie połyskiwała? Zobaczymy czy to
    spam. jak nie spam to orędownik drogiej pompy będzie miał jakieś argumenty na
    poparcie swoich karkołomnych tez.

  • 8. Data: 2012-02-22 12:57:44
    Od: fleczer <f...@g...pl>

    W dniu 2012-02-22 08:55, Kris pisze:
    9g2000vbe.googlegroups.com...

    > Prawie 34 tys.

    nie 34, a 35,9 i to jeszcze netto. Szukam jakiejś tańszej alternatywy.

  • 9. Data: 2012-02-22 13:39:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "fleczer" napisał w wiadomości grup

    >nie 34, a 35,9 i to jeszcze netto. Szukam jakiejś tańszej alternatywy.

    Tak na szybko:

    http://aukcjewp.wp.pl/gruntowe-pompy-ciepla-ivt-gree
    nline-ht-plus-c9-i2160624278.html
    33737zł brutto z montażem

    Skoro tu jest ok 34 to pewnie możesz u siebie zjechac do 30tys jak lokalny
    dystrybutor poczuje że jesteś zainteresowany.
    Pewnie nie chcesz "obsługowych" zródeł ciepła to PC, prąd albo gaz. Jak nie
    masz dostępu do gazu to PC jakąś tam alternatywą jest. Ale jak masz
    możliwość podłaczenia gazu to się nie zastanawiaj kupuj kocioł gazowy za 2-3
    tys i zakładaj. A pozostałe 30tys to starczy pewnie na ok 10 lat na rachunki
    za gaz;). PC droga jak cholera a darmo nioe grzeja. Poczytaj posty Adama na
    tej grupie- sezon grzania PC wyjdzie go ok 2 tys zł a póki co grzeje ok 120
    mkw. Tylko że on gazu nie miał możliwości podłączyć a węgla się boi jak to
    na Śląsku bywa;)

  • 10. Data: 2012-02-22 15:43:40
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-02-22 11:50, kogutek pisze:
> [...]

    Dobra pompa-35 tysięcy. Podziw sąsiadów-bezcenne.